روسیه: اوکراین در حال آماده سازی تحریکات جدید در منطقه اودسا است

© AP Photo / Efrem LukatskyСотрудники СБУ Украины
Сотрудники СБУ Украины - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2022
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه از آماده سازی تحریکات جدید از سوی نیروهای امنیتی اوکراین برای متهم ساختن روسیه در منطقه اودسا آن‌کشور خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، ژنرال میخائیل میزینتسف، رئیس مرکز کنترل دفاع ملی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که سرویس های امنیتی اوکراین در حال تدارک یک تحریک وحشتناک دیگر هستند تا بعداً روسیه را به "جنایات جنگی" متهم کنند. این سازمان قصد دارد نیروهای امنیتی خود را لباس روسی بپوشاند و تیرباران نمایشی بر غیرنظامیان ساکن منطقه اودسا را ترتیب دهد.
میزینتسف گفت: اطلاعات موثق دریافت شده است، که سرویس امنیت اوکراین در حال تدارک یک اقدام تحریک آمیز وحشیانه دیگر برای متهم کردن نیرو های نظامی روسیه به اصطلاح جنایات جنگی با کشتار جمعی غیرنظامیان در منطقه اودسا است.
رئیس مرکز کنترل دفاعی وزارت دفاع روسیه گفت، برای این منظور، قرار است در آینده نزدیک لباس سربازان روسی را به یکی از واحدهای نیرو های امنیتی اوکراین بپوشانند و به ساکنان محلی تیراندازی نمایشی را انجام دهند . این جعلیات فورا از سوی خبرگزاری های اوکراینی و غربی با " گویا جنایت های روسیه" " در اوکراین در جهت تبلیغات بدبینانه علیه روسیه منتشر خواهد شد.
میزینتسف خاطر نشان کرد که فراهم سازی چنین این تحریک نشان دهنده نگرش غیرانسانی آنها نسبت به سرنوشت غیرنظامیان در اوکراین است. ژنرال به کشورهای غربی هشدار داد که روسیه " شواهد عملیاتی موثق در مورد جنایات وحشتناک آینده رژیم کی‌یف" در اختیار دارد".
گفتنی است در 24 فبروری، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در یک سخنرانی تلویزیونی، آغاز عملیات نظامی ویژه برای دفاع از جمهوری های دونباس را که در اوایل همان هفته رسماً به رسمیت شناخته شده بود، اعلام کرد. رئیس جمهور روسیه از نیروهای اوکراینی خواست سلاح‌های خود را زمین بگذارند و به خانه‌های خود بروند.
مسکو به صراحت اعلام کرده است که هیچ طرح اشغالگری ندارد و هدف این عملیات حفاظت از غیرنظامیان دونباس در برابر نسل کشی و غیر نظامی کردن و نازی زدایی در اوکراین است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала