Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سوال حیاتی؛ مهندس ژاوی بارسا را بهتر کرده یا بدتر؟

© AFP 2023 / LLUIS GENEژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2022
عضو شوید
پس از یک دوره کوتاه مدت عملکرد خوب بارسلونا با سرمربیگری ژاوی، دوباره تیره‌روزی‌های بلوگرانا شروع شده است.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته بارسلونا در خانه با نتیجه یک بر صفر به کادیز باخت تا شانس قهرمانی را لالیگا را تا اندازه‌ی زیادی از دست بدهد.
پیش از این بارسلونا با قبولی شکست مقابل آینتراخت فرانکفورت در ورزشگاه نیوکمپ از گردانۀ رقابت‌های لیگ اروپا نیز کنار رفت.
بارسلونا که بعد از آمدن ژاوی به نظر می‌رسید احیا شده و با چندین برد پر گل از جمله پیروزی 4 – 0 مقابل رئال مادرید، دل هودارانش را شاد کرد حالا دوباره به دوران ضعیف کومان رسیده و برای نخستین بار پس از سال 2003 دو بازی پیاپی خانگی را واگذار کرده است.
بارسلونا در زمان آغاز به کار ژاوی روی نیمکت بارسلونا با 18 امتیاز از 13 بازی با تفاوت 12 امتیازی از رئال مادرید 30 امتیازی و صدرنشین در رتبه‌های پایینی جدول لالیگا یعنی نهم قرار داشت.
این در حالی‌ست که بارسا فعلاً در جدول کنونی لالیگا با 60 امتیاز از 31 بازی و با یک بازی کمتر نسبت به رئال مادرید 75 امتیازی و صدرنشین و با اختلاف امتیاز 15 که از زمان آمدن ژاوی کم که نشده هیچ بلکه بیشتر نیز شده است در ردۀ دوم جدول قرار دارد.
در نهایت باید دید که بارسا فصل را در چه جایگاهی تمام می‌کند و فصل آینده که برای ژاوی بسیار مهم پنداشته می‌شود را چگونه شروع خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала