Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سکوت پپ در مورد خرید هالند: "به سوال شما پاسخی ندارم"

© AP Photo / Martin Meissnerارلینگ هالند -دورتموند
ارلینگ هالند -دورتموند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2022
عضو شوید
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی از صحبت کردن مبنی بر این‌که تیم‌اش به خرید ارلینگ هالند نزدیک شده، ابا ورزید.
به گزارش اسپوتنیک؛ پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی از پاسخ دادن در مورد گزارش‌هایی مبنی بر انتقال ارلینگ هالند به سیتی خودداری کرد.
در این روزها خبرهای در رسانه‌ها دست به دست می‌شود که سیتی این هفته با عوامل هالند در مورد شرایط شخصی این بازیکن ملی پوش به توافق رسید و قرار است بند آزادسازی 63 میلیون پوندی او را به دورتموند را بپردازد.
گفته شد که قرارداد هالند با سیتی شامل دستمزد هفتگی 500 هزار پوند در هفته می‌شود. این بازیکن 21 ساله یکی از بهترین بازیکنان خط حملع است و همچنین به شدت با رئال مادرید پیوند خورده است.
پپ گواردیولا سرمربی سیتی هنگام صحبت با خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره احتمال خرید هالند به این گمانه‌زنی توجهی نکرد.

او پیش از دیدار با برایتون گفت: "به سوال شما پاسخی نیست. من در حال حاضر دغدغه و کار دیگری در سر دارم تا این‌که فکر کنم فصل آینده در این باشگاه چه اتفاقی خواهد افتاد."

سیتی تیم صدرنشین لیگ برتر، پس از جدایی سرخیو آگوئرو رکورددار گلزنی در سال گذشته، در این فصل فاقد یک مهاجم پرتحرک بوده است.
در حالی‌که سیتی برای خرید هری کین از تاتنهام سال پیش ناکام ماند، هالند را به عنوان یک تمام کننده مرگبار می‌بیند.
اما با توجه به این‌که سیتی در میانه نبرد برای حفظ عنوان قهرمانی لیگ برتر و کسب اولین عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد، گواردیولا تمایل دارد که به جای قراردادهای آینده، روی حال تمرکز کند.

گواردیولا گفت: "ما نمی‌دانیم در آینده قرار است چه اتفاقی بیفتد. سال‌ها است که من هرگز در مورد پنجره نقل و انتقالات صحبت نمی‌کنم، به خصوص زمانی که چیزهای باورنکردنی برای بازی در این فصل داریم."

سیتی یک امتیاز با لیورپول در لیگ برتر فاصله دارد و سرخ‌ها در صورت اجتناب از شکست مقابل منچستریونایتد در بازی امشب می‌توانند به طور موقت صدرنشین شوند.
امیدهای آنها برای سه گانه روز شنبه به پایان رسید زیرا آنها در نیمه نهایی جام حذفی در ومبلی با نتیجه 3-2 توسط لیورپول شکست خوردند.
گواردیولا هفت تغییر را برای آن بازی انجام داده بود زیرا بازیکنانش از بازی با اتلتیکو در لیگ قهرمانان اروپا خسته بودند.

گواردیولا در پاسخ به این سوال که آیا از انتخاب‌اش در ومبلی پشیمان است یا خیر، گفت: "نه. من نظرات هوادارانم را درک می‌کنم. آنها تمام احترام من را برای اظهار نظر دارند، اما انتخاب من به دلایل زیادی بود. کوین (دی بروین) آماده نبود، کایل (واکر) آماده نبود، (ایلکای) گوندوگان آماده نبود. آنها (بازیکنانی که بازی کردند) آماده بودند."

دی بروین و گوندوگان برای بازی برایتون به رقابت بازگشتند، اما واکر به دلیل مصدومیت مچ پا از میادین دور است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала