Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مشکل بزرگ یونایتد در راه به خدمت گرفتن آماده‌ترین مهاجم اروپا

© AFP 2023 / Lukas SchulzeГолландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия
Голландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2022
عضو شوید
منچستریونایتد تمایل دارد تا کریستوفر انکونکو مهاجم لایپزیگ را به خدمت بگیرد اما در صورتی که موفق به صعود به لیگ قهرمانان اروپا نشود، این انتقال دشوار به نظر می‌رسد.
به گزارش اسپوتنیک، کریستوفر انکونکو مهاجم فرانسوی آربی لایپزیگ، یکی از آماده‌ترین مهاجمان اروپا محسوب می‌شود و تیم‌های بزرگ اروپا به دنبال این بازیکن اند.
در این میان منچستریونایتد بیشتر از سایر باشگاه‌ها خواهان به خدمت گرفتن ستاره 24 سالۀ لایپزیگ است و می‌خواهد با این بازیکن خط حمله خود را تقویت کند.
یونایتد اما برای قانع کردن انکونکو کار دشواری دارد زیرا این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا شانس زیادی ندارد و ممکن موفق به صعود به چمپیونزلیگ نشود.
از سویی هم انکونکو مایل است برای حضور در تیم ملی فرانسه در رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر، در بالاترین سطح حضور داشته باشد و توانایی‌هایش به چشم آید.
این موضوع را Sport Bild، مطرح کرده و می‌گوید که انکونکو پس از انتخاب سرمربی جدید یونایتد و صعود این تیم به لیگ قهرمانان اروپا، به پیشنهاد یونایتد توجه خواهد کرد.
قرارداد انکونکو با باشگاهش در تابستان 2024 به پایان می رسد، اما به احتمال زیاد او قبل از آن با هزینه‌ای هنگفت به باشگاه دیگری خواهد پیوست.
انکونکو در این دوره 30 گل به ثمر رسانده و 19 پاس گل نیز به ثبت رسانده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала