Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کایل واکر مصدوم و پپ به دنبال راه حل در مقابل رئال + عکس

© Sputnik / Владимир Песняکایل واکر
کایل واکر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2022
عضو شوید
کایل واکر ستاره خط دفاعی باشگاه منچسترسیتی در مادرید دچار آسیب دیدگی شد و گواردیولا از برگشت او نمی‌داند.
به گزارش اسپوتنیک؛ تیم فوتبال منچسترسیتی خود را از حالا برای بازی رفت لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید آماده می‌سازد اما این تیم به مشکل بزرگی در خط دفاعی روبرو شده، زیرا کایل واکر در واندا میتروپولیتانو مصدوم شد و این بازیکن در دیدار مقابل لیورپول با بانداژ مچ پای خود را بسته بود وبه صورت عادی نمی‌توانست بگردد.
گواردیولا سرمربی سیتیزن‌ها در یک کنفرانس مطبوعاتی تایید کرد که مدافع تیم‌اش فردا بازی مقابل برایتون حضور نخواهد داشت.
حالا با این وضعیت او مجبور است که روی ژائو کانسلو حساب کند، همان‌گونه که در بازی اول مقابل اتلتیکو مادرید از الکساندر زینچنکو در خط چپ یا ناتان آکه یا جان استونز در خارج از موقعیت استفاده کرد.
کسی که به نظر می‌رسد برای دوئل مقابل رئال بتواند بازگردد، کوین دی بروین است. این بازیکن بلجیمی نیز با ناراحتی از واندا میتروپولیتانو کنار رفت، اما روز شنبه در نیمه نهایی جام حذفی در جمع بازیکنان تعویضی قرار گرفت و اگرچه به دلیل این‌که گواردیولا هنوز او را آماده نمی‌بیند، بازی نکرد اما به نظر می‌رسد هفته آینده مقابل مادرید مشکلی نداشته باشد.
علاوه بر این، روبن دیاز بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر می‌تواند اولین دقایق خود را در روز سه شنبه داشته باشد، زیرا 9 بازی اخیر سیتی را به دلیل مصدومیت همسترینگ از دست داده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала