Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رانگینک: "شکست تحقیر آمیزی بود. آنها شش سال جلوتر از ما هستند" + ویدیو

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر منچستریونایتد
منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.04.2022
عضو شوید
رالف رانگنیک سرمربی منچستریونایتد باورمند است که تیم‌اش به قدر کافی خوب نیست تا بتواند از تیمی مثل لیورپول کسب امتیاز کند.
به گزارش اسپوتنیک؛ رالف رانگنیک سرمربی منچستریونایتد بعد از شکست تلخ تیم‌اش برابر لیورپول می‌گوید که تیم‌ او شکست تحقیر آمیزی را تجربه کرد و دو تیم با هم فاصله‌ی زیادی دارند.

رانگنیک پس از بازی اظهار داشت: "فکر نمی‌کنم که تغییر سیستم در اول بازی، چیزی را عوض می‌کرد. در مورد گل اولی که دریافت کردیم، قرار نبود آنقدر پیش بازی کنیم و پس از گذشت 5 دقیقه شاهد ضد حمله حریف باشیم، همان گل همه چیز را تغییر داد. در نیمه اول اصلا خوب نبودیم، ما برنده هیچ یک از توپ‌های اول یا دوم نشدیم. از تمامی نواحی لیورپول تیم بهتر از ما بود. در نیمه دوم، یک مدافع میانی را با جیدون سانچو عوض کردیم. طی 25 دقیقه ابتدایی آن نیمه کمی بهتر شدیم و در برخی مواقع توانستیم که بازیکن صاحب توپ را پرس کنیم. 2-1 صحنه‌ی هم پیش آمد ولی گل سوم سرنوشت بازی را تعیین کرد. گل سوم روی توپی از راه رسید که نباید آن طور ارسال شود. ما حریف را به پرس کردن دعوت کردیم و شش ثانیه بعد شاهد باز شدن دروازه‌ خود بودیم."

سرمربی شیاطین سرخ اضافه کرد: "این خجالت‌آور، مأیوس کننده و شاید تحقیر آمیز باشد. باید بپذیریم که آن‌ها هم اکنون شش سال از ما جلوتر هستند. پس از ورود یورگن کلوپ آن‌ها متحول شدند و نه تنها سطح تیم را بالا بردند، بلکه باشگاه و شهر را هم به سطح جدیدی رساندند. این اتفاقی است که در پنجره‌های بعدی نقل و انتقالات باید در مورد ما رخ بدهد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала