Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیورپول 4 یونایتد 0؛ دومین تیم منچستری هم از دم تیغ سرخ‌ها گذشت + عکس

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر لیورپول
لیورپول - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.04.2022
عضو شوید
تیم فوتبال لیورپول در بازی خانگی لیگ برتر جزیره امشب منچستریونایتد را با 4 گل بدرقه کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ در هفته سی‌ام از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس امشب ورزشگاه آنفیلد میزبان دیدار هیجانی دو تیم لیورپول و منچستریونایتد بود، بازی که با حساب 4 بر صفر به سود سرخ‌ها خاتمه یافت.
در این بازی که کریستیانو رونالدو به دلیل مرگ فرزندش حضور نداشت و در دقیقه 7 از سوی هواداران حاضر در ورزشگاه مورد تشویق قرار گرفت؛ لوئیز دیاز در دقیقه 5 بازی روی پاس محمد صلاح توانست دروازه دخیا را باز کند.
در حالی‌که پل پوگبا به دلیل آسیب دیدگی در دقیقه 10 از زمین بازی بیرون رفت و جایش را به لینگارد داد، لیورپول کاملا بر بازی سوار شد و توانست که بار دیگر دروازه مهمان را باز کند؛ جایی که سادیو مانه زمینه سازی کرد و روی پاس خوب وی محمد صلاح توپ را به تور دروزاه دخیا چسپاند تا دومین گل بازی برای آنفیلدی‌ها ثبت شود.
پل پوگبا بازیکن فرانسوی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.04.2022
ورزش
شوک به شیاطین سرخ؛ پوگبا مصدوم شد + عکس
با وجودی که در ادامه دو طرف فرصت‌های مناسبی داشتند اما این نیمه 2-0 به سود لیرورپول ختم شد.
در نیمه دوم کمی دو تیم آرام کار را دنبال کردند اما این پایان کار نبود زیرا سادیومانه روی پاس لوئیز دیاز توانست که برای بار سوم دروازه یونایتد را باز نماید.
برخی تغییراتی که رانگنیک در ادامه به وجود آورد کارساز نبود زیرا دفاع مستحکم لیورپول سبب شد تا گلی به ثمر نرسد اما برعکس انتظار ئر دقیقه 84 بازی روی اشتباه مرگبار ستاره کناری یونایتد، دیگو جوتا توپ را به صلاح رساند، این بازیکن که میخواست به توپ ضربه بزند که با تکل بازیکن مهمان مواجه شد اما شوت وی چون محکم بود به شکل چیپ وارد دروازه شد تا چهارمین گل ثبت شود.
با وجودی که داوری در پایان 90 دقیقه 3 دقیقه وقت تلف شده هم اعلام داشت اما توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا لیورپول بازی را 4-0 به برتری برسد.
با این برتری تیم لیورپول 76 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر رفت موقتا صدر جدول را در اختیار گرفت در حالی که یونایتد 54 امتیازی ماند و به رده ششم جدول سقوط کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала