چین: آمریکا نمایش جعلی حمایت از اوکراین را بازی می‌کند

© Depositphotos.com / СarlosphotosФлаг США
Флаг США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.04.2022
عضو شوید
ایالات متحده برای سود شرکت های نظامی-صنعتی خود در حال جعل حمایت از اوکراین برای رسیدن به منافع خود است.
به گزارش اسپوتنیک،؛ روزنامه چینی گلوبال تایمز نوشت: ایالات متحده به منظور افزایش سود شرکت های ملی نظامی-صنعتی، حمایت نمایشی از اوکراین را آغاز کرده است.
نویسندگان مطالب می نویسند "نجات اوکراین و حمایت از این کشور معلوم شد که فقط یک نمایش تئاتری است و واشنگتن از هرج و مرج ایجاد شده مصنوعی به نفع خود استفاده می‌کند."
به گفته نویسنده این مقاله، علاوه بر افزایش سهام شرکت های تسلیحاتی، کاخ سفید انتظار دارد اروپا را در مورد خطر ساختگی "تهدید روسیه" متحد کند.
نویسندگان این مقاله ادامه می‌دهند، واشنگتن "تمام تلاش خود را برای تبدیل بحران اوکراین به یک بحران طولانی انجام داد، در حالی که به کی‌یف فقط نقش یک "پیاده" محول شد".
گفتنی است در 24 فبروری، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در یک سخنرانی تلویزیونی، آغاز عملیات نظامی ویژه برای دفاع از جمهوری های دونباس را که در اوایل همان هفته رسماً به رسمیت شناخته شده بود، اعلام کرد. رئیس جمهور روسیه از نیروهای اوکراینی خواست سلاح‌های خود را زمین بگذارند و به خانه‌های خود بروند.
مسکو به صراحت اعلام کرده است که هیچ طرح اشغالگری ندارد و هدف این عملیات حفاظت از غیرنظامیان دونباس در برابر نسل کشی و غیر نظامی کردن و نازی زدایی در اوکراین است.
وزارت دفاع روسیه روز 25 فبروری، تأکید کرد که نیروهای مسلح روسیه هیچ حمله موشکی، هوایی یا توپخانه ای به شهرهای اوکراین انجام نداده اند: زیرساخت های نظامی، تأسیسات دفاع هوایی، فرودگاه های نظامی و هوانوردی توسط تسلیحات با دقت بالا از کار افتاده اند. این وزارتخانه اطمینان داد که افراد غیرنظامی در اوکراین در خطر نیست
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала