Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلوپ: "شب درخشانی بود اما برای یونایتد متاسف هستم" + ویدیو

© Sputnik / Максим Богодвид /  مراجعه به بانک تصاویر یورگن کلوپ
یورگن کلوپ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.04.2022
عضو شوید
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول پس ازپیروزی درخشان برابر منچستریونایتد؛ برد درخشان تیم‌اش را تمجید کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ شب قبل لیورپول در بازی مقابل منچستریونایتد با حساب 4-0 به برتری رسید تا آنفیلد غرق در شادی شود. پس از این دیدار، کلوپ به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

او در کنفرانس خبری خود اظهار داشت: "آن‌ها [من‌یونایتد] در نیمه دوم نحوه بازی شان را تغییر دادند و کمی بیشتر پرس کردند. ما نتوانستیم برای ارسال پاس به درون و چهار سمت محوطه شش قدم راهی پیدا کنیم و در نهایت آن‌ها صاحب یک ضربه کُرنر شدند، اما چیزی‌که این تیم خیلی خوب انجام داد، سازگاری با تغییرات است؛ این یعنی یادگیری درون زمین. گاهی این روند مدت زمان بیشتری می برد. دیدن ادامه بازی لذت‌بخش بود. شاهد فوتبال سطح بالایی بودیم. منظورم اشتیاقی است که از همان ثانیه اول نشان دادیم. گل اول حاصل تلاش خالصانه ما بود. دو بازیکن به پشت خط دفاع فرار کردند و البته آن لمس توپ اول... لوئیز مقابل دروازه تنها بود و یک گل فوق العاده ثبت شد. گل دوم هم گل شگفت انگیزی بود. می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. این شب خوبی برای همه آن‌هایی بود که قلب‌شان برای لیورپول می‌تپد."

سرمربی آلمانی آنفیلدی‌ها درباره بازی تیاگو گفت: " تیاگو بازیکن خوبی است. ما باید او را آماده نگه داریم. ریتم خوب او به ما کمک کرد. خودش را در فضای مناسبی قرار می‌دهد، کمی می‌چرخد و سپس پاس می‌فرستد. ما در این سیاره 5 میلیون بازیکن از این دست نداریم."

در همین حال، این تیم بندرنشین که در این فصل 9 گل در یک فصل مقابل منچستریونایتد به ثمر رسانده است.

کلوپ افزود: "چنین اتفاقی به طور مرتب رخ نمی‌دهد و تصور نمی‌کنم که شاهد چنین چیزی باشیم. این یک شرایط عادی نیست. آن‌ها شرایط خوبی ندارند و مصدومیت‌های زیادی دارند. پس از این که پوگبا زمین بازی را ترک کرد، آن‌ها در غیاب نفرات اصلی خود در خط میانی بازی کردند. وقتی بازیکنان هجومی زیادی درون زمین حضور داشته باشند، زمین بازی خیلی بزرگ می‌شود. بازی کردن با ماتیچ و فرناندز در مرکز میدان، ایده آل نیست. به بازیکنان بی احترامی نمی‌کنم ولی این بازی همیشگی آن‌ها نبود. ما 70 تا 75 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و آن‌ها باید دفاع می‌‌کردند که این کار آسانی نیست. من اندکی برای شان متاسف هستم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала