Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اقدام وستهم برای جلوگیری از ورود هواداران آلمانی + عکس

© REUTERS / Jason CairnduffЗрители на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед»
Зрители на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2022
عضو شوید
تیم فوتبال وستهام یونایتد قصد دارد برای جلوگیری از ورود هواداران آلمانی در روز بازی این تیم با آینتراخت، اقدامات عملی داشته باشد.
به گزارش اسپوتنیک؛ تصویری که از جریان بازی آینتراخت فرانکفورت با بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ منتشر شد شوک آور بود زیرا بیش از 30 هزار هوادار تیم آلمانی را نشان می‌داد.
هوادارانی که با خرید تکت از بازار سیاه بازی تیم شان در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا را از نزدیک تماشا کردند و حالا این امر سبب شد تا تیم‌های دیگر پیش از بازی‌ها اقداماتی روی دست داشته باشند.
برای جلوگیری از همین سناریوی تقریبا شرم‌آور؛ تیم وستهام در لیگ اروپا قصد دارد کسانی که تکت بازی به هواداران تیم آلمانی بفروشند، را تحریم خواهد کرد. موضوعی که تیم وستهام طی بیانیه رسمی آنرا اعلام داشته است.
این مجازات در واقع، لغو اشتراک آنها از ادامهفصل خواهد بود و آنها از ورود به ورزشگاه لندنی در فصل 2022-23 منع خواهند شد، علاوه بر این آنها "امتیازات وفاداری" و مزایای ناشی از داشتن کارت عضویت را از دست خواهند داد.
از امروز سه شنبه تیم انگلیسی امکان خرید دو تکت اضافی را در اختیار اعضا قرار داده است.

وستهام در بیانیه‌ی اعلام کرد: "متأسفانه هوادارانی که در آلمان زندگی می‌کنند و سابقه خرید ندارند، نمی‌توانند تکت این مسابقه را تهیه کنند. هواداران وستهم یونایتد سنگ بنای رویای ما در لیگ اروپا در این فصل بوده‌اند."

دیدار وستهام و آینتراخت پنجشنبه هفته آینده 28 حمل برگزار خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала