Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ تن هاگ سرمربی من‌یونایتد شد + عکس

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر اریک تن هاگ
اریک تن هاگ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2022
عضو شوید
باشگاه منچستریونایتد به صورت رسمی اعلام کرد که تن هاگ روی نیمکت این تیم منصوب شده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه فوتبال منچستریونایتد به صورت رسمی اریک تن هاگ را از پایان این فصل تا جون 2025 به عنوان سرمربی منصوب کرد که گزینه تمدید یک سال دیگر در قرارداد وی نیز ذکر شده است.
البته انتصاب وی مشروط به شرایط ویزای کاری او در بریتانیا گذاشته است.

جان مورتاگ مدیر فوتبال من‌یونایتد گفت: "در طول چهار سال گذشته در آژاکس، اریک ثابت کرده که یکی از هیجان‌انگیزترین و موفق‌ترین مربیان اروپاست که به خاطر فوتبال جذاب، هجومی تیمش و تعهد به جوانان شهرت دارد. در صحبت‌های مان با اریک که منتهی به این انتصاب شد، عمیقاً تحت تأثیر چشم‌انداز بلندمدت او برای بازگرداندن منچستریونایتد به سطحی که می‌خواهیم در آن رقابت کنیم، و انگیزه و عزم او برای دستیابی به آن، تحت تأثیر قرار گرفتیم. ما برای اریک آرزوی موفقیت داریم زیرا او بر روی رسیدن به پایان موفقیت آمیز فصل در آژاکس تمرکز می کند و مشتاقانه منتظر استقبال از او در منچستریونایتد در تابستان هستیم.

اریک تن هاگ نیز پس از انتصاب‌اش اظهار داشت: "منصوب شدن به عنوان سرمربی منچستریونایتد افتخار بزرگی است و من از چالش پیش رو بسیار هیجان زده هستم. من تاریخ این باشگاه بزرگ و اشتیاق هواداران را می‌شناسم و کاملا مصمم هستم که تیمی را توسعه دهم که بتواند موفقیت‌هایی را که شایسته آنهاست به دست آورد. ترک آژاکس پس از این سال‌های باورنکردنی دشوار خواهد بود و من می‌توانم به هواداران مان اطمینان دهم که تعهد کامل و تمرکز خود را بر پایان موفقیت‌آمیز این فصل قبل از انتقال به منچستریونایتد دارم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала