Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عصبانیت توخل از بازیکنان: "سه باخت در خانه غیرقابل قبول است" + ویدیو

© AFP 2023 / INA FASSBENDERتوماس توخل Thomas Tuchel
توماس توخل  Thomas Tuchel - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2022
عضو شوید
توماس توخل سرمربی تیم چلسی پس از باخت تیم‌اش به آرسنال، از عملکرد تیم‌اش به شدت انتقاد کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ توماس توخل سرمربی تیم چلسی بعد از شکست تیم‌اش در خانه؛ از شرایط ورزشگاه استمفوردبریج به شدت انتقاد کرد.

این مربی باورمند است که شرایط به تیم او نیست و در عین حال اذعان کرد که پس از شکست 4-2 مقابل توپچی‌ها؛ دیدگاه او "شاید بهانه‌ای به نظر برسد".

چلسی در ماه اپریل در زمین خودی سه دیدار را باخته و که برابر برنتفورد، رئال مادرید و آرسنال بوده است.

توخل به خبرنگاران گفت: "باید بگویم، زمین بازی در اینجا خوب نیست. شاید مثل یک بهانه به نظر برسد، اما زمین بسیار سختی است که ما اینجا داریم. این به نفع ما نیست. وقتی آندریاس می‌خواهد با این توپ بازی کند، توپ بسیار بسیار بدی از مقابل آندریاس می‌پرد."

توخل اضافه کرد که کریستنسن را در بین دو نیمه به دلیل مصدومیت از زمین خارج کرد، نه به خاطر عملکرد او در 45 دقیقه ابتدایی.
شکست چلسی در حالی ثبت می‌شود که این تیم این هفته در استمفوردبریج میزبان وستهم است و فصل را با چهار بازی خانگی در هفت بازی آخرش در لیگ برتر به پایان می‌رساند.
آنها همچنین از وولوز، لسترسیتی و واتفورد در استادیوم لندن استقبال خواهند کرد.
چلسی با وجود شکست مقابل آرسنال همچنان در جایگاه سوم لیگ برتر قرار دارد و هم با یک بازی کمتر از آرسنال و تاتنهام، پنج امتیاز بیشتر گرفته‌اند. اما پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا در هفته گذشته در یک بازی دراماتیک مقابل رئال مادرید، فصل برای سرمربی آنها ناراحت کننده شده است.

توخل گفت: "چطور می‌توانید سه، دو، یک اشتباه بزرگ در مسابقات انجام دهید؟ چگونه می‌توانید؟ نباید چنین کنی."

او در گفتگو با بی بی سی اسپورت افزود: "ما باید راه حلی پیدا کنیم. من در حال حاضر راه حلی ندارم. این کاملا به عهده ماست. تعدادی از خطاهای فردی که نمی‌توانید بر آنها غلبه کنید. نمی‌توانید سه گل را بیهوده از دست بدهید. از باخت متنفرم و سه بار باخت در خانه غیرقابل قبول است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала