قادرف: ماریوپل کاملاً تصرف گردید

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر Глава Чечни Рамзан Кадыров
Глава Чечни Рамзан Кадыров - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2022
عضو شوید
رمضان قادروف: ماریوپل به طور کامل و غیرقابل برگشت تصرف شده است، این منطقه از وجود ملی گرایان پاکسازی شده است.
به گزارش اسپوتنیک، رمضان قدیروف رئیس چچن، گفت که ماریوپل "نهایی و غیرقابل بازگشت" تصرف شده و شهر از وجود ملی گرایان پاک گردیده است.
قادروف در کانال تلگرامی خود نوشته است: "ماریوپل در دست ما است. شهر به طور کامل و غیرقابل برگشت تصرف شده است. کل قلمرو به طور سیستماتیک از ملی گرایان، باندرا، شیاطین و همه زباله های دیگر پاکسازی شده است، ساختمان اداری کارخانه متالورژی آزوستال، که از اهمیت استراتژیک خاصی برخوردار است. تحت کنترل قرار دارد و تمام قلمرو مجاور پاکسازی شده است. بقایای نازی ها در زیر ضخامت بتن و آهن در قلمرو کارخانه مسدود شده است و من مطمئن هستم که این دیوارها آخرین چیزی است که در آن خواهند دید".
قادروف - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.04.2022
قادروف: حالا عملیات خاص روسیه در اوکراین شروع می شود
قادروف تاکید کرد از آن لحظه ای که خطوط دفاعی شهر شکسته شد، چنین نتیجه ای اجتناب ناپذیر بود. او گفت که ملی گراها موفق شدند شهر را کاوش کنند، اسلحه و تدارکات جمع آوری نمایند و ده ها هزار غیرنظامی را گروگان گرفتند.
او گفت: "به نظر می رسد که نازی ها همه سناریوها را پیش بینی کرده بودند. آنها مهمترین چیز - مبارزان دلیر ما را در نظر نگرفتند. یک دست کم گرفتن پیش پا افتاده منجر به سقوط پی در پی استحکامات بندرا شد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала