مبارزه با روسیه؛ از آلمانی‌ها خواسته شد مانند پشک شستشوی صورت نمایند

© Photo / Саид ЦарнаевКошка
Кошка - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2022
عضو شوید
روزنامه بیلد می‌نویسد آلمانی ها برای رهایی از "وابستگی" به روسیه در زمینه انرژی، باید در قواعد سلامت فردی تجدید نظر کرده، کمتر دوش گرفته و از صابون استفاده نکنند.
به گزارش اسپوتنیک، در مقاله منتشره آمده است: "ما خانه‌هایمان را کمتر گرم می‌کنیم، کمتر به سونا می‌رویم و کمتر دوش می‌گیریم. این گونه است که از منابع انرژی روسیه - این همه نفت و گاز ناپاک مستقل‌تر می‌شویم. این راه حلی است که توسط رابرت هابک، وزیر اقتصاد فدرال آلمان پیشنهاد شده است".
براساس نوشته این نشریه، کاهش دوش گرفتن به سلامت فردی آسیبی نمی رساند. یائلی آدلر، متخصص پوست، در گفت‌وگو با این نشریه توصیه کرده است: "پوست را به حال خود رها کنید و آنرا نشویید" تا اجازه دهید "باکتری‌های ضروری برای سلامتی" تکثیر شوند.
این متخصص می‌گوید: این افسانه نیست، واقعیت است، پس از سه هفته زندگی بدون آب و صابون، تمام بوهای نامطبوع ناپدید می‌شوند و پوست نوعی "فرایند خود تمیز کنندگی" را آغاز می‌کند. اما این پاک کننده های باکتریایی مفید تنها در صورتی زنده می مانند که پوست حداقل سه هفته بدون شستشو استراحت کرده باشد".
آدلر در ادامه گفت که این نظریه همچنین در صورتی عمل می‌کند که "به آرامی کثیفی های پوست خود را با آب تمیز و بدون صابون بشویید". این مقاله می‌گوید: "به طور کلی، بسیاری از مشکلات پوستی نتیجه مراقبت بیش از حد فعال و در نتیجه مراقبت نامناسب است. معلوم می‌شود در این مورد، اصل "هر چه کمتر بهتر" اعمال می شود".
Манометр и вентиль на объекте высокогорной газокомпрессорной станции Воловец в Закарпатской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.04.2022
هشدار آلمان: تحریم گاز روسیه به صنایع غذایی آسیب می‌رساند
به گفته این متخصص آلمانی، حتی پس از انجام ورزش های "تعریقی" نیز نباید با صابون شست و شو کرد، زیرا "عرق در آب حل می شود، به محض اینکه کمی آن را با آب بپاشید، بلافاصله از روی پوست پاک می شود".
بیلد در پایان می‌گوید: "نتیجه گیری: روش کلاسیک شستشوی مانند پشک ها (گربه‌) بهترین راه برای تمیز نگه داشتن پوست است.
آلمان نیز مانند سایر کشورهای غربی پس از اعمال تحریم های گسترده علیه مسکو در واکنش به عملیات ویژه ارتش روسیه در اوکراین، با افزایش شدید قیمت سوخت مواجه شده است. عمدتاً بخش مالی و عرضه محصولات با فناوری پیشرفته بود که ضربه خورد، اما بسیاری از کشورها قصد خود را برای کنار گذاشتن منابع انرژی روسیه اعلام کردند.
کرملین این اقدامات را یک جنگ اقتصادی بی‌سابقه خواند اما تاکید کرد که آنها برای چنین پیشرفت رویدادها پیشاپیش آماده شده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала