Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نخستین مصاحبۀ "اریگ تن هاگ" به عنوان سرمربی جدید منچستر

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر اریک تن هاگ
اریک تن هاگ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2022
عضو شوید
سرمربی آژاکس به عنوان سرمربی فصل آینده شیاطین سرخ انتخاب شد.
به گزارش اسپوتنیک، بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان، منچستریونایتد تأیید کرد که اریک تن هاخ پس از پایان این فصل سرمربی این تیم خواهد شد.
این مربی هالندی با امضای قراردادی سه ساله تا پایان جون 2025 هدایت منچستریونایتد را برعهده گرفت. قرارداد تن هاخ برای یک فصل دیگر نیز قابل تمدید است.
او پس از انتصاب به عنوان سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد به وب سایت این باشگاه انگلیسی گفت:
"انتصاب من به عنوان سرمربی منچستریونایتد افتخار بزرگی است و من به شدت در مورد چالش پیش‌رو هیجان زده هستم. من تاریخ این باشگاه بزرگ را می‌دانم همچنین شور و اشتیاق هواداران را و به همین دلیل من کاملا مصمم هستم که تیمی را توسعه دهم که بتواند موفقیتی را که شایسته آن است به ارمغان بیاورد."
مربی بعدی شیطان سرخ همچنین به خداحافظی خود از آژاکس اشاره کرد و گفت:
"ترک آژاکس پس از این سال‌های باورنکردنی دشوار خواهد بود و من می‌توانم به هوادارانمان اطمینان دهم که تعهد کامل خود را به این تیم پیش از رفتن به منچستریونایتد دارم. تمرکزم به پایان رسیدن موفقیت آمیز در این فصل همراه با تیمم است."
او تا تابستان 2023 با آژاکس قرارداد داشت و منچستریونایتد برای عقد قرارداد با این سرمربی هالندی، به آژاکس غرامت می‌پردازد.
طبق گزارش‌های روزهای گذشته فابریتزیو رومانو، منچستریونایتد برای فسخ قرارداد اریک تن هاخ با آژاکس، مبلغ 2.5 میلیون یورو را به قهرمان هلند پرداخت می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала