Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال محرومیت بنیان‌گذاران اصلی سوپرلیگ ارپا از لیگ قهرمانان

© REUTERS / DADO RUVICMetal figures of football players are seen in front of the words "European Super League" in this illustration taken April 20, 2021
Metal figures of football players are seen in front of the words European Super League in this illustration taken April 20, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2022
عضو شوید
یوونتوس، رئال مادرید و بارسلونا، سه تیم اصلی سوپرلیگ اروپا ممکن است با محرومیت هایی از سوی یوفا مواجه شوند.
به گزارش اسپوتنیک، سه باشگاه یوونتوس، رئال مادرید و بارسلونا که از بنیان گذاران اصلی سوپرلیگ اروپا هستند، ممکن است به زودی با مجازات اتحادیه فوتبال اروپا مواجه شوند.
یک قاضی جدید در دادگاه مادرید، حکم صادر شده قبلی برای شکایت آنها از اتحادیه اروپا را لغو کرد و به این ترتیب عملاً دست یوفا را برای مجازات این سه باشگاه باز گذاشت.
یوفا یک سال پیش و به هنگام اعلام تشکیل این رقابت، تمام تیم های حاضر در آن را با جریمه 100 میلیون یورویی و محرومیت از رقابت های اروپایی تهدید کرد.
رئال، بارسا و یوونتوس تنها تیم هایی هستند که هنوز رسماً در پروژه سوپرلیگ اروپا حضور دارند. با این حال، دادگاه مادرید حکمی را برای یوفا وضع کرده بود که بر اساس آن یوفا نمی توانست علیه باشگاه های درگیر در سوپرلیگ اروپا اقدامی کند.
از میان این سه باشگاه تنها رئال مادرید همچنان در رقابت‌های اروپایی فصل جاری باقی مانده و به مرحله نیمه نهایی رسیده است. این تیم و بارسلونا سهمیه فصل آینده هم در لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهند داشت.
در مورد یوونتوس هم این تیم در حال حاضر در سری‌آ چهارم است و با ماندن در این جایگاه می‌تواند در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد اما همه این‌ها به حکم یوفا بستگی خواهد داشت.
حال باید دید یوفا چه اقدامی خواهد کرد و این سه غول اروپایی با چه عواقبی رو به رو خواهند شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала