Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دستیار سرمربی جدید منچستریونایتد مشخص شد + عکس

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر اریک تن هاگ
اریک تن هاگ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2022
عضو شوید
منچستر یونایتد با درخواست اریک تن‌هاگ مبنی بر انتصاب استیو مک‌کلارن به عنوان دستیار او موافقت کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، ساعتی پیش وب‌سایت منچستریونایتد خبر از همکاری با اریک تن هاگ داد و این سرمربی هالندی با امضای قراردادی سه ساله از ابتدای فصل جاری روی نیمکت شیاطین سرخ می‌نشیند.
همچنین پس از این اتفاق گمانه‌زنی‌هایی راجع به دستیاران این مربی هالندی روی نیمکت شیاطین سرخ صورت گرفته و اکنون هم طبق ادعای سایت "تلگراف انگلیس"، سران این باشگاه انگلیسی با درخواست اریک تن‌هاگ مبنی بر انتصاب استیو مک‌کلارن به عنوان دستیار او موافقت کرده‌اند.
البته جدای این اتفاق، میشل فن درگرگ مرد دست راست تن هاگ در یونایتد خواهد بود و احتمال دارد رابین فن پرسی هم به کادر فنی تن هاگ اضافه شود.
گفتنی است استیو مک لارن در گذشته دستیار سرالکس فرگوسن در تیم منچستریونایتد بوده است.
منچستریونایتد که از زمان رفتن فرگوسن روزهای خوش زیادی را ندیده، امیدوار است که با حضور سرمربی آژاکس بالاخره بتواند لبخند بزند.
رالف رانگنیک مربی آلمانی به هیچ وجه نتوانست در یونایتد موفقیت کسب کند و در حال حاضر شیاطین سرخ خطر عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای 23-2022 را حس می کنند.
ادامه بازیهای لیگ انگلیس برایشان حالت مرگ و زندگی را دارد هر چند که شکست سنگین مقابل لیورپول باعث شده تا انها از نظر روحی هم شرایط خوبی نداشته باشند و مشخص نیست که توان جبران دارند یا نه.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала