Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دو غول معروف ورزشی به دنبال خرید باشگاه چلسی

© AFP 2023 / Daniel Leal-OlivasCheslea supporters wave flags in the crowd ahead of the English FA Community Shield football match between Arsenal and Chelsea at Wembley Stadium
Cheslea supporters wave flags in the crowd ahead of the English FA Community Shield football match between Arsenal and Chelsea at Wembley Stadium - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2022
عضو شوید
لوئیس همیلتون و سرنا ویلیامز برای خرید باشگاه چلسی پیشنهاد خود را ارائه کردند.
به گزارش اسپوتنیک، اسکای اسپورت در خبری اختصاصی مدعی شد که لوئیس هملیتون و سرنا ویلیامز، 2 تن از موفق‌ترین ورزشکاران دنیا برای خرید چلسی پیشنهاد خود را ارائه دادند.
این رسانه خبری انگلیسی اعلام کرد که 3 پیشنهاد برای خریدن چلسی باقی مانده که 2 پیشنهاد آن از سرنا ویلیامز و همیلتون بوده است. ورزشکارانی که ادعا کردند بیش از 10 میلیون پوند در این مناقصه پول خواهند گذاشت.
در واقع تجربه همیلتون و ویلیامز در توسعه برندهای جهانی ورزشی باعث شده تا در سرمایه گذاری جدید در استمفوردبریج نقش داشته باشند.
پیش از این لبران جیمز اسطوره بسکتبال دنیا با در اختیار داشتن بخشی از سهام لیورپول مورد توجه قرار گرفته بود و حالا دو اسطوره فرمول یک و تنیس می توانند صاحب بخشی از سهام چلسی شوند.
سرنا ویلیامز و لوئیس همیلتون به ترتیب جزو بزرگترین تنیسورهای زن و راننده فرمول یک تاریخ به شمار می‌روند.
ویلیامز تاکنون 23 بار قهرمان گرند اسلم در تاریخ تنیس شده و همیلتون، راننده مرسدس ، 7 بار قهرمان فرمول یک جهان نام گرفته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала