Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سفر مادر امباپه به دوحه برای تمدید قرارداد پسرش با پی‌اس‌جی؟ + عکس

© AFP 2023 / LLUIS GENEامباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2022
عضو شوید
باشگاه فرانسوی پاریسن‌جرمن همچنان به کیلیان امباپه فشار می‌آورد تا تمدید کند. حالا گفته می‌شود که مادر این بازیکن برای تمدید او به دوحه می‌رود.
به گزارش اسپوتنیک؛ سریال جنجالی کیلیان امباپه ممکن است آخرین روزهای خود را سپری کند. تا کنون این بازیکن نه با پاریسن‌جرمن تمدید کرده و نه هم با رئال مادرید امضا کرده است اما تنها پی‌اس‌جی است که در این بین تعجیل دارد تا او را متعهد بسازد.
حالا اما خبر می‌رسد که فایزا لماری مادر این بازیکن به همراه پسر کوچکش "ایتان" (که او نیز در اکادمی پاریسی‌ها است) به دوحه رفته و حضور وی در قطر از طریق شبکه‌های اجتماعی بازتاب یافت.
پاریسی‌ها خوشبین هستند که این دیدار از سوی مادر می‌تواند کلیدی برای بستن قرارداد تمدید باشد. هدف پاریسی‌ها این است که بتوانند حداقل او را برای یک فصل دیگر که مصادف با جام جهانی قطر (نوامبر) است؛ حفظ نمایند اما پیشنهاد باشگاه می‌تواند دو ساله‌ی مشروط باشد که اگر بازیکن تصمیم به خروج بگیرد زمینه‌ی رفتن وی را تسهیل نماید.
پیشنهاد پی‌اس‌جی در همه سطوح بسیار مهم است و شاید همان چیزی است که این بازیکن را به وسوسه می‌اندازد در حالی‌که وی برای بازی در سانتیاگو برنابئو با لباس رئال ابراز علاقه کرده و پاریسی‌ها نیز همین تابستان قبلی برای فروش وی رضایت ندادند، در حالی‌که آخرین پیشنهاد رئال با بسته شدن بازار 200 میلیون یورو بود اما مورد تأیید قرار نگرفت.
اما از سوی دیگر، رئال نیز مطمئن است که کیلیان به نظر شخصی خود برای پوشیدن لباس سفید ادامه خواهد داد و پیشنهادی را می‌پذیرد که انکارناپذیر است و امباپه را به پردرآمدترین بازیکن تاریخ باشگاه رئال تبدیل می‌کند.
مادر کیلیان به نوبه خود همیشه به صراحت گفته که بهترین‌ها را برای پسرش می‌خواهد و درست مانند پدرش برای تحقق اراده این فوتبالیست تلاش خواهد کرد. در ابتدا و همانطور که فایزا لاماری اعتراف کرد او از ارتباطات و بازاریابی پسرش مراقبت می‌کند در حالی‌که ویلفرد تمام امور انتقال را انجام می‌دهد. مادر و پسرش چند روز مرخصی را در دوحه سپری می‌کنند، اما منابع نزدیک به مذاکره اشاره می‌کنند که با قطر با استفاده از این سفر تماس‌هایی برقرار خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала