شراب مانع کاهش وزن میشود

© Fotolia / KarandaevБокал вина на столе в солнечный день
Бокал вина на столе в солнечный день - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2022
عضو شوید
مایکل موزلی، متخصص تغذیه، پیشنهاد کرد که برای کاهش وزن، الکل را کنار بگذارید تا سریع وزن کم کنید.
به گزارش اسپوتنیک، موزلی، متخصص تغذیه، خودداری از مصرف الکل به مدت 8 تا 12 هفته را یکی از سریع ترین راه ها برای کاهش وزن نامید. این روش غیرمنتظره برای کاهش وزن که توسط یک متخصص پیشنهاد شده است.
به گفته موسلی، نوشیدنی های الکلی کالری بسیار بالایی دارند و بنابراین به ویژه برای کسانی که وزن کم می کنند مضر هستند. به طور مثال، یک گیلاس کلان شراب حاوی حدود 230 کالری است - همان اندازه یک تکه شکلات.
شرابی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.11.2021
شراب می تواند باعث زوال عقل گردد
در حین حال، الکل باعث اشتهای قوی می شود که به کاهش وزن نیز کمکی نمی کند. دو هورمون لپتین و گرلین نقش مهمی دارند. لپتین گرسنگی را کاهش می دهد، در حالی که گرلین آن را افزایش می دهد. موسلی توضیح می دهد که وقتی الکل می نوشید، سطح لپتین پایین می آید و سطح گرلین بالا می رود و در نتیجه اشتهای شما افزایش می یابد. به گفته وی، این میل به شکلات یا چیپس در هنگام نوشیدن الکل را توضیح می دهد.
متخصص تغذیه زمانی که فرد بازنده به وزن مورد نظر خود می رسد اجازه بازگشت الکل را به میزان متعادل داد. نوشیدنی مطلوب پس از رسیدن به هدف، به گفته موزلی، ممکن است شراب سرخ باشد. این به خاطر این واقعیت است که آن سرشار از رسوراترول است، آنتی اکسیدانی که خطر ابتلا به امراض قلبی عروقی را کاهش می دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала