Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پس از درگذشت فرزند؛ سپاس‌گزاری رونالدو از هواداران لیورپول + عکس

© REUTERS / HANDOUTالنجم البرتغالي كريستيانو رونالدو أثناء مؤتمر صحفي قبل مباراة البرتغال والمجر في يورو 2020
النجم البرتغالي كريستيانو رونالدو أثناء مؤتمر صحفي قبل مباراة البرتغال والمجر في يورو 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2022
عضو شوید
اسطوره پرتگالی تیم فوتبال منچستریونایتد از هواداران لیورپول قدردانی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو بازی سه شنبه لیورپول و یونایتد را از دست داد چرا که پس از درگذشت پسر تازه به دنیا آمده اش حال روحی خوبی نداشت.
طرفداران تیم لیورپول برای دلداری به رونالدو در دقیقه 7 این مسابقه در ورزشگاه یکصدا او را تشویق کردند و شعار معروف "تو هرگز تنها قدم نخواهی زد" را در سر دادند.
هواداران لیورپول اما او را از یاد نبردند و در اقدامی زیبا به ستاره پرتگالی با وجود حضور در تیم رقیب ادای احترام کردند. کریستیانو ویدیویی از هواداران لیورپول منتشر کرد و نوشت:
"یک دنیا... یک ورزش... یک خانواده جهانی... ممنون آنفیلد. خانواده ام و من هرگز این لحظه که مملو از احترام و احساس است را فراموش نمی کنیم."
رونالدو روز دوشنبه از مرگ یکی از دوگانگی‌ها که به تازگی به دنیا آمده بود خبر داد. پیش از این مادر و خواهر رونالدو هم از هواداران لیورپول قدردانی کرده بودند.
یونایتد با نتیجه چهار بر صفر مقابل لیورپول شکست خورد اما حرکت زیبای هواداران تیم کلوپ باعث شد تا کل بازی و نتیجه تحت الشعاع اقدام زیبای آنها قرار بگیرد چرا که به ستاره تیم رقیب ادای احترام کرده بودند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала