Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پس از دو روز غیبت؛ رونالدو به جمع هم‌تیمی‌هایش بازگشت + عکس

© REUTERS / Phil NobleИгрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом»
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2022
عضو شوید
کریستیانو رونالدو پس از دو روز غیبت، به جمع هم‌تیمی‌هایش بازگشت.
به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو به تمرینات منچستر یونایتد برگشته است و می خواهد خودش را برای بازی روز شنبه شیاطین سرخ مقابل آرسنال آماده کند.
این دیدار در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای منچستر یونایتد بسیار حیاتی است و اگر شیاطین سرخ می خواهند در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا حاضر باشند، باید حتما سه امتیاز این بازی را در ورزشگاه امارات شهر لندن به دست بیاورند.
ریستیانو رونالدو امروز برای حضور در تمرینات تیم به مجموعه کارینگتون بازگشت. رونالدو دوشنبه شب از مرگ فرزند متولد نشده‌اش خبر داد و با تایید باشگاه، در دیدار لیورپول - منچستر یونایتد غایب بود تا در کنار خانواده‌اش بماند.
رونالدو اکنون در تمرین منچستر یونایتد حضور پیدا کرده است و به دنبال این است تا بتواند مقابل آرسنال خوش بدرخشد و قدری از تلخی هایی که برایش پیش آمده، فاصله بگیرد.
رونالدو به تازگی یکی از دو گانگی هایش را از دست داده است. در واقع قرار بود که فرزند پنجم و ششم به خانواده کریستیانو رونالدو اضافه شود و او دو فرزند در راه داشت اما پسر او پیش از آنکه متولد شود درگذشته است و بدین ترتیب غم بزرگی وارد زندگی کریستیانو رونالدو شده است.
رونالدو به همین علت بازی مقابل لیورپول را از دست داد اما هواداران لیورپول در دقیقه 7 آن دیدار از او یاد کردند و بدین ترتیب با تشویق های خود از فوق ستاره پرتگالی حمایت کردند.
در ادامه، تصاویری از تمرینات رونالدو همراه با بازیکنان منچستریونایتد را ببینید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала