پیش‌بینی ترسناک از وضع اقتصادی امریکا در آینده

© Depositphotos.com / СarlosphotosФлаг США
Флаг США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2022
عضو شوید
تاکر کارلسون، مجری سرشناس شبکه تلویزیونی فاکس‌نیوز می‌گوید که افزایش تورم و مالیات، با حفظ سیاست فعلی دولت امریکا برای "پمپ کردن" پول به اقتصاد امریکا، می‌تواند به فروپاشی آن منجر شود.
به گزارش اسپوتنیک، این مجری امریکایی می‌گوید: همه چیز افزایش یافته است. به‌خصوص چیزهای بزرگ- آنها گرانتر از هر چیز دیگری شده است. چرا؟ بسیار ساده است. پول امریکا در حال ضعیف شده است و این یک حباب دارایی بی سابقه ایجاد کرده است. این بدان معناست که سرمایه‌گذاران در سراسر جهان عجله دارند تا دالرهای ایالات متحده را که به طور فزاینده کاهش می‌یابد به اقلامی تبدیل کنند که می‌توانند در درازمدت ارزش خود را حفظ کنند. این دقیقاً همان چیزی است که وقتی پول زیادی را وارد اقتصاد می‌کنید، اتفاق می‌افتد. پول شروع به ارزان شدن می‌کند.
به گفته وی، "کسی باور ندارد" که افزایش نرخ بهره به سرعت می‌تواند تورم را کنترول کند. علاوه براین، مالیات همراه با قیمت‌ها افزایش پیدا می‌کند که در نتیجه مردم مجبور می‌شوند هزینه های خرید را کاهش دهند.
تاکر افزود: در اقتصاد، یکی از موتورهای اصلی هزینه مصرف کنندگان است، این روند بسیار ترسناک است. وقتی مردم از خرید کردن دست می‌کشند، اقتصاد فرو می‌ریزد. بنابراین، شما به وضوح می‌توانید ببیند که چه خبر است. همه در واشنگتن به خوبی از آنچه در حال وقوع است آگاه هستند. اما به جای اقدام واقعی برای اصلاح وضعیت مانند توقف نوشتن این صورت‌حساب‌های هزینه‌های هنگفت، آنها هر چیزی را که بتوانند می گیرند.
Надпись санкции, сложенная из кубиков между флагами США и России - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2022
چین: جهان تاوان "تحریم های عجولانه" آمریکا علیه روسیه را می‌پردازد
همانطور که مجری تلویزیون خاطرنشان کرد، اصولاً این وضعیت نمی تواند برای همیشه ادامه یابد.
براساس گزارش وزارت کار امریکا تا پایان ماه مارچ، قیمت کالاهای مصرفی به میزان سالانه 8.5 درصد افزایش یافته است. این رقم در ماه فبروری 7.9 درصد بود. این افزایش قیمت‌ها بالاترین میزان از دسمبر 1981 بوده است. به گفته جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، افزایش قیمت ها در ایالات متحده ظاهراً تقصیر روسیه بوده است.
مخالفان بایدن و حزب دموکرات با اشاره به اینکه افزایش قیمت‌ها مدت ها قبل از عملیات ویژه در اوکراین آغاز شده ، از رئیس‌جمهور فعلی امریکا به خاطر این وضعیت انتقاد می‌کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала