Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لبخندی که پشت آن غمی نهفته است؛ رونمایی رونالدو از "دختر" جدیدش+عکس

© REUTERS / Jon NazcaПортугальский футболист Криштиану Рональду с возлюбленной Джорджиной Родригес на красной дорожке церемонии вручения премии MTV Europe Music Awards 2019
Португальский футболист Криштиану Рональду с возлюбленной Джорджиной Родригес на красной дорожке церемонии вручения премии MTV Europe Music Awards 2019  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.04.2022
عضو شوید
کریستیانو رونالدو با انتشار عکسی در صفحه اش از فرزند جدیدش در کنار خانواده رونمایی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، رونالدو و جورجینیا که قرار بود صاحب یک جفت فرزند دختر و پسر (دوگانگی) شوند، دو شب پیش یکی از این فرزندان که پسر بود، حین به دنیا آمدن علی رغم تلاش تیم داکتری مرده به دنیا آمد تا رونالدو و همسرش شوک سختی را دریافت کنند.
رونالدو که در طی دو روز گذشته پیام های تسلیت و محبت آمیز زیادی از جمله تشویق هواداران لیورپول در جریان بازی این تیم برابر یونایتد را دریافت کرده و امروز دیروز نیز به تمریات تیمش برگشت، با انتشار این عکس که دختر جدیدش را در بغلش دارد، نوشت:

خانه، خانه شیرین. گیو و دختر بچه ما بالاخره با ما هستند. ما می خواهیم از همه برای همه کلمات و حرکات محبت آمیز تشکر کنیم. حمایت شما بسیار مهم است. همه ما عشق و احترامی که شما نسبت به خانواده خود(ما) دارید را احساس کردیم. اکنون زمان آن رسیده است که برای زندگی ای که بتازگی دنیا به ما داده است، سپاسگزار باشیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала