Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرسنال 3 – یونایتد 1؛ سهمیه در مشت آرتتا، ادامۀ روزهای تلخ و تاریک شیاطین سرخ + عکس

© REUTERS / MATTHEW CHILDSSoccer Football - FA Cup Semi Final - Arsenal v Manchester City - Wembley Stadium, London, Britain - July 18, 2020 Arsenal's Granit Xhaka and Kieran Tierney celebrate after the match, as play resumes behind closed doors following the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19)
Soccer Football - FA Cup Semi Final - Arsenal v Manchester City - Wembley Stadium, London, Britain - July 18, 2020 Arsenal's Granit Xhaka and Kieran Tierney celebrate after the match, as play resumes behind closed doors following the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.04.2022
عضو شوید
آرسنال با نمایش درخشان در خانه برابر منچستریونایتد به پیروزی رسید و خودش را به کسب سهمیه نزدیک‌تر ساخت.
به گزارش اسپوتنیک، هفته سی‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان، با دیدار دو تیم آرسنال و منچستریونایتد در ورزشگاه امارات آغاز شد و توپچی‌ها موفق شدند با نتیجه 1-3 برابر شیاطین سرخ به برتری برسند و سه امتیاز مهم را کسب کنند.
شاگردان آرتتا این دیدار را بهتر آغاز کردند و خیلی زود به گُل برتری رسیدند. آرسنال در دقیقه 3 با تاوارس به گُل رسید و رونالدو و یارانش را شوکه کرد.
این تیم در دقیقه 32 صاحب پنالتی شد و ساکا موفق شد با گُل کردن آن اختلاف را دو برابر کند. در دقیقه 34 یونایتد یکی از گُل‌ها با رونالدو را جبران کرد و این بازیکن پرتگالی موفق شد صدمین گُل خود را در لیگ برتر به ثمر برساند.
نیمه نخست این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید و توپچی‌ها با برتری راهی رختکن شدند.
با آغاز نیمه دوم یونایتد صاحب پنالتی شد و در کمال ناباوری و در حضور رونالدو، فرناندز پشت توپ ایستاد و توپ را به تیر دروازه زد.
در ادامه آرسنال دوباره نبض بازی را در دست گرفت و در دقیقه 70 روی شوت سرکش ژاکا به گُل سوم را رسید و بار دیگر اختلاف را دو برابر کرد.
در ادامه توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و آرسنال موفق به کسب برتری خانگی برابر منچستریونایتد شد.
با این پیروزی توپچی‌ها با 33 بازی 60 امتیازی شدند و در جایگاه چهارم جدول قرار گرفتند. منچستریونایتد نیز با 34 بازی 54 امتیازی شد و در جایگاه ششم جدول قرار گرفت تا عملاً شانس برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا نداشته باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала