Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعتراف تلخ بازیکن یونایتد پس از باخت به آرسنال: از هر لحاظ مشکل داریم

© Phil NobleManchester United - Milan - Uefa Avrupa Ligi
Manchester United - Milan - Uefa Avrupa Ligi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.04.2022
عضو شوید
اسکات مک تومینای ستاره اسکاتلندی منچستریونایتد اعتراف کرد که این تیم از بالا تا پایین دچار بی‌نظمی است و مربی بعدی کارهای زیادی برای انجام دادن خواهد داشت.
به گزارش اسپوتنیک، در چارچوب هفته سی‌وچهارم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در ورزشگاه "امارات" به مصاف آرسنال رفت و با شکست 1-3روبه‌رو شد تا تا از سهمیه اروپایی دورتر شود.
این شکست سبب شد تا رالف رانگنیک سرمربی شیاطین سرخ اعتراف کرد که تیمش دیگر شانسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ندارد و عملاً شکست خود و تیمش را پذیرفت.
پس از این اعتراف، نوبت به بازیکنان رسید و اسکات مک تومینای ستاره اسکاتلندی شیاطین سرخ اظهار داشت که این تیم از بالا تا پایین دچار بی‌نظمی است و مربی بعدی کارهای زیادی برای انجام دادن خواهد داشت.
وی به خبرنگاران گفت:" مشکلات زیادی وجود دارد. چه در میان بازیکنان و چه کادر فنی و مدیران. راستش از بالا تا پایین دچار بی‌نظمی هستیم و این باید تغییر کند. در حال حاضر صحبت کردن برای من سخت است زیرا شدیداً احساساتی هستم. وقتی مربی جدید وارد می‌شود، باید برای همه چیز آماده باشیم، باید آنقدر روی کار ما تمرکز کنیم که او را تحت تأثیر قرار دهیم."
مک تومینای در حالی به نظمی در رختکن اعتراف کرد که قبل از این پُل اسکولز هافبک سابق یونایتد در مصاحبه با DAZN گفته بود که رختکن شیاطین سرخ فاجعه است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала