Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی: رئال عالی کار می‌کند و در شرایط دشوار به پیروزی می‌رسد

© AFP 2023 / KARIM JAAFARXavi Hernandez
Xavi Hernandez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.04.2022
عضو شوید
سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از مصاف با رایو وایکانو، در مورد شرایط تیمش صحبت کرد و اظهار داشت که عصر پسا مسی دشواری‌های خودش را دارد و باید برای عبور از شرایط فعلی صبور بود.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا فردا شب در ورزشگاه نیوکمپ میزبان رایو وایکانو است و برابر این تیم رده چهاردهمی، کار نسبتاً راحتی در پیش دارد.
ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا، در نشست خبری قبل از برگزاری این دیدار حاضر شد و در مورد شرایط تیمش صحبت کرد.
وی در مورد دیدار فردا و فرصت مناسب برای تثبیت جایگاه تیمش در رده دوم جدول گفت:" بله. می‌توانیم حضور ما در رده دوم را تقویت کنیم. باید بازی را در خانه ببریم و بهتر از بازی قبلی باشیم. رایو وایکانو حریف دشواری است و پیروزی آن‌ها مقابل اسپانیول به ماندن شان در لیگ کمک کرد. آن‌ها تیمی هستند که به ما فشار خواهند آورد و نسل شجاعی از بازیکنان را دارند. باید بتوانیم از پرس آن‌ها خارج شویم که در بازی با رئال سوسیداد به خصوص در نیمه دوم این مشکل را داشتیم. باید شخصیت خود ما را نشان دهیم و موثر کار کنیم، مخصوصا برای زدن گل اول. پیروزی در این بازی برای تضمین حضور در لیگ قهرمانان و همچنین رده دومی در لیگ قدم خوبی‌ست ."
ژاوی در مورد افت سطح بازیکنانش گفت:" هر بازیکنی خستگی متفاوتی دارد. ما تجزیه و تحلیل می‌کنیم. در این میان فران توانایی بازی هر 3 الی 4 روز را دارد. فکر کردن به سیستم چرخشی اکنون در درجه دوم اهمیت است. باید بهترین بازی‌ها را انجام دهیم و به هدف خود ما برسیم. همه چیز به احساس خود بازیکنان بستگی دارد. اندکی نسبت به چند هفته قبل افت کرده‌ایم که دلیل آن بازی‌های متعدد است."
سرمربی بارسا در مورد نظر لاپورتا که مدعی شده بود این تیم شانس قهرمانی دارد، گفت:" من آدم خوشبینی هستم اما نظر رئیس باشگاه مرا اذیت می‌کند. درسته که هنوز شانس قهرمانی داریم اما باید واقع بین بود زیرا خیلی سخت است. هرگز نمی‌دانیم اگر زودتر به رقابت برمی‌گشتیم چه می‌شد. اگر از نوامبر نگاه کنید ما پیشتاز هستیم و فقط 1 یا 2 امتیاز کمتر از رئال مادرید کسب کردیم. ما به کمی زمان و کمی صبر نیاز داشتیم . باید به کار ادامه دهیم و برای فصل بعد بجنگیم زیرا ما بارسا هستیم . رئال هم عالی کار می‌کند. گاهی اینطور احساس می‌شود که آن‌ها امتیاز از دست م‌یدهند اما در نهایت با پیروزی زمین را ترک می‌کنند ."
هرناندز در مورد تشویق هواداران به بازگشت به ورزشگاه گفت:" خیلی واضح است که ما به آن‌ها نیاز داریم. ما دیدیم که وقتی آن‌ها نیستند ما باختیم. مثلا در بازی با اینتراخت و یا کادیز. وقتی هیچ هوادارای در ( قسمت خاصی از استادیوم ) نبود. به همین دلیل از هواداران برای دیدن و حمایت از تیم درخواست می‌کنم. آنها بخشی از باشگاه هستند ."
وی در مورد علاقه یونایتد به دی‌یونگ گفت:" فرنکی بازیکن مهمی برای من و باشگاه است. او فوتبالیستی است که می‌تواند یک عصر را رقم بزند. کیفیت، شخصیت و شرایط او عالی است. از زمانی که من اینجا هستم نیز در سطح بالایی کار می‌کند. او باید همچنان بهتر شود. باید گل بزند و پاس گل بدهد. او می‌تواند بهترین هافبک مرکزی دنیا باشد. همه چیز به خودش بستگی دارد. اگر به تصمیم من باشد او برای همیشه اینجا بازی می‌کرد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала