Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

"لواندوفسکی" چرا میخواهد بارسایی شود؟

© Photo / Twitter/BundesligaRobert Lewandowski
Robert Lewandowski - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.04.2022
عضو شوید
مشکل لواندوفسکی برای جدایی از بایرن مونیخ پول نیست.
به گزارش اسپوتنیک، یک سال به پایان قرارداد لواندوفسکی با بایرن مونیخ باقی مانده است و باشگاه آلمانی تا کنون موفق به تمدید قرارداد با ستاره لهستانی اش نشده است.
یکی از تیم هایی که مدتی است نامش با ستاره لهستانی پیوند خورده است، بارسلونا است. گزارش ها نیز حاکی از آن است که مدیر برنامه های این ستاره لهستانی بر سر دستمزد لوا با بلوگرانا به توافق رسیده است و این بازیکن در پایان فصل راهی نیوکمپ خواهد شد.
با این حال روزنامه اکیپ فرانسه در گزارش امروزش مدعی شد که دلیل اصلی ناراحتی و دلخوری لواندوفسکی از بایرن مونیخ اختلاف وی با مدیریت تیم و مسایل مالی نیست، بلکه وی با به دلیل اختلاف مستقیم با ناگلزمان سرمربی تیم ساز جدایی زده است.
این گزارش می افزاید، لواندوفسکی مدت هاست با مدیریت تیم به مشکل خورده است، اما دلیل اصلی این است که وی از سیستم بازی بایرن مونیخ با هدایت ناگلزمن راضی نیست.
لوا معتقد است، سیستم کنونی بایرن با ناگلزمن طوری است که وی در مقایسه به فصول گذشته کمتر صاحب توپ و موقعیت در جریان بازی میشود و این موضوع ماشین گلزنی بایرن را عاصی کرده است.
بایرن مونیخ در صورتی که نتواند قرارداد ستاره اش را برای دو سال تمدید کند، وی را با 40 میلیون یورو در لیست فروش خواهد گذاشت. این در حالیست که بارسا حاضر است بین 20 تا 30 میلیون یورو برای جذب او هزینه کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала