Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مهاجمان مد نظر "تن هاگ" برای تقویت خط حمله یونایتد

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر اریک تن هاگ
اریک تن هاگ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.04.2022
عضو شوید
اریک تن‌ هاگ سرمربی منچستریونایتد برای فصل بعد 7 مهاجم را زیر نظر دارد تا با جذب یکی یا دو تن آن‌ها خط حمله تیمش را تقویت کند.
به گزارش اسپوتنیک، هفته گذشته و پس از کش و قوس فراوان اریک تن‌ هاگ سرمربی فعلی آژاکس پذیرفت تا سر از فصل بعد هدایت منچستریونایتد را به عهده بگیرد و این تیم بحرانی را به شرایط خوب سابقش برگرداند.
حالا که حضور وی روی نیمکت یونایتد قطعی شده، او به دنبال شناسایی بازیکنان مورد نیازش در تیم جدید خودش است تا بتواند موفقیت‌هایش در آژاکس را تکرار کند و کارنامۀ خودش را در اولدترافورد درخشان‌تر کند.
در همین حال دیلی تلگراف گزارش داده که تن هاگ تنها 7 بازیکن را برای تقویت خط حمله شناسایی کرده و از مدیران باشگاه خواسته تا یکی و یا دو تن از این بازیکنان را جذب کنند.
طبق این گزارش، آنتونی از آژاکس، کریستوفر انکونکو از لایپزیگ، هری کین از تاتنهام، داروین نونیز از بنفیکا، آرنات دنجوما از ویارئال، کودی گاکپو از آیندهوون و جود بلینگهام از دورتموند، بازیکنانی اند که سرمربی هالندی برای تقویت خط حمله تیمش در نظر گرفته و خواهان جذب آن‌ها است.
تن هاگ در حالی به این بازیکنان نظر دارد که در پایان فصل جدایی لینگارد، کاوانی و حتی راشفورد قطعی به نظر می‌رسد و وی می‌خواهد با این گزینه‌های جای بازیکنان جدا شده را پُر کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала