Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش فیروز مشعوف به تصمیم اخیر انوش دستگیر: "هیچ حرکتی خلاف اصول نشده است"

انوش دستگیر سرمربی تیم ملی افغانستان
انوش دستگیر سرمربی تیم ملی افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.04.2022
عضو شوید
سخنگوی فدراسیون فوتبال افغانستان به تصمیم اخیر انوش دستگیر مبنی بر مصاحبه نکردن با رسانه ها واکنش نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، نوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان، با انتشار پُستی در شبکه‌های اجتماعی، از ممنوعیت کادرفنی و بازیکنان از انجام مصاحبه با رسانه‌های داخلی و خارجی خبر داده است.
این پست انوش دستگیر که سر و صدای زیادی در صفحات اجتماعی ایجاد کرده است، با واکنش های مثبت و منفی کابران نیز مواجه شده است. عده ای کار او خلاف اصول دانسته و عده ای نیز با توجه به اینکه تیم نباید وارد حاشیه شود، منطقی میدانند.
در همین حال فیروز مشعوف سخنگوی فدراسیون فوتبال افغانستان با انتشار پستی ضمن حمایت فدراسیون از اقدام سرمربی تیم، اعلام کرد مردم طبق روال همیشه از فعالیت های تیم ملی با خبر خواهند شد و تنها خبرنگاران اجازه حضور در کنار تیم ملی را به جز اوقات رسمی ندارند.
مشعوف در صفحه اش نوشت:
وضاحت در مورد موضع مطبوعاتی سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان
در ابتدا باید گفت که فدراسیون فوتبال افغانستان به تصمیم انوش دستگیر با توجه به حساس بودن شرایط مبنی بر مصاحبه نکردن کدر فنی و بازیکنان با رسانه ها تا پایان مسابقات انتخابی جام ملت های آسیا، احترام میگذارد و از این اقدام که به منظور جلوگیری از ورود تیم به حاشیه انجام شده است، حمایت میکند.
در حال حاضر تمام تمرکز فدراسیون فوتبال افغانستان و کدر فنی تیم ملی حضور هر چه بهتر تیم ملی برای شرکت در مسابقات انتخابی جام ملت های آسیا و در نهایت با حمایت شما عزیزان، صعود تاریخی به این مسابقات است.
در مورد نحوه برگزاری کمپ تمرینی و بازی های تدارکاتی، صحبت و تبصره بسیار است، اما حالا کارهای مهم دیگری است برای انجام دادن.
با این حال
خبرنگاران عزیزی که قصد سفر به هندوستان برای پوشش خبری رقابت های تیم ملی را دارند، میتوانند فعالیت کنند، اما به صورت رسمی و در چوکات قوانین برگزاری رقابت ها.
دریافت آیدی کارت خبرنگاری رسمی رقابت های انتخابی جام ملت های آسیا، بنابر درخواست رسمی رسانه، از سوی کمیته مطبوعاتی فدراسیون فوتبال و در نهایت دبیرکل فدراسیون افغاتستان به AFC ارسال و پس از صدور کارت و مراحل اداری، سپس خبرنگاران میتوانند از طریق رسانه خود به کشور میزبان با توجه به شرایط و قوانین کرونایی مسابقات و همچنین کشور مربوطه، برای پوشش خبری سفر کنند.
سرمربی و کاپیتان تیم ملی همانند تمام کشورها در نشست خبری قبل از هر مسابقه حاضر و به سوالات تمام خبرنگاران پاسخ خواهند داد‌.
همچنین تمرین رسمی روز قبل از بازی نیز به مدت ۱۵ دقیقه طبق قوانین AFC و FIFA به روی رسانه ها باز است و خبرنگاران عزیز میتوانند در صورتی که قوانین کرونایی و کمیته برگزاری مسابقات اجازه دهد، تصاویر مورد نظر خود را از جریان تمرینات تیم ملی ثبت کنند.
ویدیو و عکس های تمرینات و بازی های تدراکاتی تیم‌ ملی نیز طبق روال گذشته، توسط تیم مطبوعاتی فدراسیون فوتبال به صورت منظم در صفحات رسمی فدراسیون فوتبال منتشر خواهد شد و در اختیار رسانه ها نیز قرار خواهد گرفت.
هیچ حرکت خلاف اصولی صورت نگرفته است و مردم نیز طبق روال همیشگی از عکس ها و ویدیوهای تیم ملی فوتبال کشور مستقید خواهند شد.
کنار تیم‌ ملی تان باشید..🙏
💪🇦🇫 به‌ امید خدا
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала