ارتش روسیه بیش از 160 تن کمک‌های بشردوستانه به منطقه خارکف ارائه کرد + ویدیو

© Photo / t.me/mod_russiaВоенные РФ доставили более 160 тонн гуманитарной помощи в Харьковскую область - МО
Военные РФ доставили более 160 тонн гуманитарной помощи в Харьковскую область - МО - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.04.2022
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در آستانه عید پاک، ارتش روسیه بیش از 160 تن کمک‌های بشردوستانه را به ساکنان نیازمند کوپیانسک و ایزیوم در منطقه خارکف تحویل دادند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: "طی عملیات ویژه نظامی، ارتش روسیه کمک‌های بشردوستانه از جمله کیک عید پاک را به شهرهای کوپیانسک و ایزیوم در منطقه خارکف رساندند. این کمک‌های بشردوستانه با همراهی پولیس نظامی نیروهای مسلح روسیه به حجم بیش از 160 تن توسط لاری ها به نیازمندترین ساکنان تحویل داده شد".
ارتش روسیه بیش از 60 تن مواد غذایی را به شهر کوپیانسک در منطقه خارکف، از جمله 2000 کیک عید پاک و تخم مرغ عید پاک برای کلیساهای محلی و اهل محله آنها تحویل داده است. فهرست کالاهای تحویلی شامل غلات، شکر و شیرعسلی بود.
در حال حاضر، شهر در حال کار بر روی نظم بخشیدن به تأسیسات زیرساختی حیاتی است. متخصصان در حال کار برای بازگرداندن منبع برق هستند، آب برای ساکنان در مخازن آورده می شود.
کمک‌های بشردوستانه با وزن کل بیش از 100 تن به شهر ایزیوم در منطقه خارکف تحویل داده شد. از جمله این اقلام شامل آرد، لوازم صحی شخصی، پوشک بچه، شیرینی، آب آشامیدنی و لوازم التحریر بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала