Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جوایز سالانه ورزشی لوریوس؛ ایتالیا تیم منتخب جهان؛ ورستپن بهترین ورزشکار دنیا + عکس

© REUTERS / PAUL ELLISتیم ملی ایتالیا
تیم ملی ایتالیا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.04.2022
عضو شوید
در مراسم اهدای جوایز سالانه لوریوس، تیم ملی ایتالیا جایزه بهترین تیم و ورستپن جایزه بهترین ورزشکار جهان را کسب کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ مراسم اهدای جوایز سالانه ورزشی لوریوس امشب برگزار شد.
در این مراسم تیم ملی ایتالیا که در یورو 2020 به جام قهرمانی رسید، لقب تیم منتخب سال جهان لوریوس را کسب کرد.
در بخش دیگری از این مراسم، جایزه بهترین ورزشکار جهان لوریوس 2022 اهدا شد که این جایزه را مکس ورستپن به برتری رسید. او که برای اولین بار این جایزه را کسب کرد، در سبک هیجانی موتررانی با تیم ردبول در طول سال 10 قهرمانی جایزه بزرگ را کسب کرد و رکورد 18 سکو را به دست آورد.
تام برادی (آمریکا) - فوتبال آمریکایی، نواک جوکوویچ (صربستان) - تنیس، کائلب درسل (آمریکا) – شنا، الیود کیپچوگه (کنیا) – اتلتیک، روبرت لواندوفسکی (پولند) – فوتبال و مکس ورستپن (هالند) - فرمول یک برای کسب این جایزه نامزد بودند که سرانجام این جایزه را راننده هالندی برای اولین بار برنده شد.
در بخش فوتبالی اما روبرت لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ که در فصل 2020/21 توانست 41 گل به ثمر برساند، از رکورد گرد مولر عبور کرد و خارج از آن، در نقش‌اش به عنوان سفیر یونیسف از اردوگاه‌های پناهندگان در سوریه بازدید کرده و کمک‌های مالی برای کمک به خانواده‌های حاضر در اوکراین انجام داده است، این جایزه را به دست آورد.
جایزه بهترین دستاورد جهانی به ایما رادوکانو تنیسور جوان و آینده دار بریتانیایی تعلق گرفت.
او در در رقابت‌های یواس اوپن به قهرمانی رسید که در سن 18 سالگی آنرا کسب کرد. او برای اولین بار به جام قهرمانی گرنداسلم رسید.
گفتنی‌ست جوایز ورزشی سالانه لوریوس از سال 2000 ایجاد شده و تا کنون در هشت بخش بهترین ورزشکار مرد، بهترین ورزشکار زن، بهترین تیم ورزشی، بهترین بازگشت به ورزش، بهترین پیشرفت غیرمنتظره، ورزش دائم، روحیه ورزشی و یک عمر دستاورد ورزشی را به برندگان اهدا می‌کند، همچنین دو جایزه به بهترین ورزشکار کم‌توان و بهترین ورزشکار ورزش اکشن و حادثه‌ای نیز تعلق می‌گیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала