Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دلیل پنالتی نزدن "رونالدو" برابر آرسنال فاش شد

© REUTERS / Phil NobleИгрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом»
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.04.2022
عضو شوید
رالف رانگنیک سرمربی موقت منچستریونایتد، در مورد پنالتی نزدن رونالدو برابر آرسنال صحبت کرد و اظهار داشت که ستاره پرتگالی احساس خوب نداشته و به همین دلیل برونو فرناندز پنالتی زده‌است.
به گزارش اسپوتنیک، شام روز گذشته در چارچوب هفته سی‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در ورزشگاه "امارات" به مصاف آرسنال رفت و با شکست 1-3روبه‌رو شد تا تا از سهمیه اروپایی دورتر شود.
در این دیدار رونالدو درخشش خوبی داشت و تک گُل تیمش را به ثمر رساند اما در نیمه دوم و وقتی بازی 1-2 به سود آرسنال بود، یونایتد صاحب پنالتی شد که در کمال ناباوری کریستیانو پشت توپ ایستاده نشد و برونو فرناندز ضربه را به تیرک زد.
این موضوع سبب شد تا بسیاری از کارشناسان و هواداران شیاطین سرخ به این تصمیم کادرفنی ایراد بگیرند و از این که برونو به جای رونالدو پنالتی را زده است، خشم خود را نمایان کنند.
در واکنش به این انتقادات رالف رانگنیک سرمربی موقت منچستریونایتد صحبت کرد و دلیل این موضوع تصمیم خود رونالدو عنوان کرد.
او به خبرنگاران گفت:" من با کریستیانو صحبت کردم و او گفت که به اندازه کافی احساس خوبی نداشته و احساس نمی‌کرده که باید آن پنالتی را بزند و به همین دلیل برونو پنالتی را زد. نمی‌دانم دلیل این که او پنالتی را نزد مربوط به اتفاقات ناراحت کننده و تراژدی شخصی او بوده یا نه. هم او و هم برونو قبلا پشت توپ ایستاده‌اند و پنالتی‌هایشان را به گل تبدیل کرده‌اند، بنابراین این تصمیم به خودشان مربوط می‌شود. گل شدن این توپ به ما کمک زیادی می‌کرد و می‌توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم و احتمالا کل بازی تغییر می‌کرد. در نهایت ما خیلی بدشانس بودیم. بازیکنان به شدت ناامید و درمانده بودند اگر پنالتی را به گل تبدیل می کردیم، کل بازی تغییر می کرد اما این کار را نکردیم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала