Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال قبل از بازی با سیتی؛ تمرینات انفرادی مندی، آلابا و کاسمیرو + عکس/ویدیو

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.04.2022
عضو شوید
تمرینات رئال مادرید قبل از تقابل با منچسترسیتی برگزار شد که در آن اما مندی، آلابا و کاسمیرو غایب بودند و به تنهایی تمرین کردند.
به گزارش اسپوتنیک؛ کارلو آنچلوتی تمرینات آمادگی خود برای بازی حساس و سرنوشت ساز با منچسترسیتی را امروز برگزار کرد که در آن تمامی ستاره‌ها به جز سه نفر حضور داشتند و به شکل گروهی تمرین کردند اما دیوید آلابا و کاسمیرو به صورت انفرادی کار کردند اگرچه بازیکن اتریشی توانست لمس توپ انجام بدهد در حالی‌که مندی تمرینات‌اش را با گروه به پایان رساند.
دیوید آلابا، فرلاند مندی و کاسمیرو همراه با تیم رئال به منچستر برای انجام بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر سیتی به انگلیس خواهند رفت، دیداری که مارسلو، خسوس وایخو و گرت بیل نیز برای آن به ترکیب تیم بازگشتند.
کارلو آنچلوتی نیروهایش را برای یکی از مقاطع حساس فصل فصل بازیابی می‌کند، اما در آخرین لحظه تصمیم خواهد گرفت که آلابا و کاسمیرو برای بازی مناسب هستند یا خیر. البته هر دوی آنها در ورزشگاه اتحاد 24 ساعت قبل از مسابقه تست خواهند شد.
مندی فرانسوی گزینه‌های بیشتری برای بازگشت به تیم اصلی دارد. آنچلوتی پس از مشکلات عضلانی، به طور ناگهانی دو بازیکن خود را از دست داد. مارسلو همچنین پس از دو بازی که هر دو دنی کارواخال و ناچو فرناندز باید مشکل را حل می‌کردند، در موقعیتی قرار دارد که دوباره ظاهر شود.
در حالی‌که وایخو پس از غلبه بر ویروس کرونا به تیم بازگشته، بیل پس از مشکلات جزئی عضلانی که باعث شد در آخرین بازی رئال مادرید در لالیگا در آخرین لحظات در ال سادار غایب باشد، به ترکیب بازگشته است. ادن هازارد بلجیمی، لوکا یوویچ صربستانی و ماریانو دیاز برای مسابقات اروپایی همچنان غایب هستند و آنها با تصمیم فنی در آخرین لیست دعوت نشده‌اند در حالی‌که بازیکنان اکادمی رافا مارین و لاتاسا هم از فهرست خط خوردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала