Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واقعی اما غیرقابل باور؛ "داکتر بارسا" هم مصدوم شد

© AP Photo / Michael Sohnبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.04.2022
عضو شوید
در یک اتفاقی غیرمنتظره داکتر تیم فوتبال بارسلونا صدمه دیده است.
به گزارش اسپوتنیک، در اتفاقی عجیب فوتبال اروپا و جهان، داکتر باشگاه بارسلونای اسپانیا به ليست نسبتاً بلندبالای مصدومان این تیم کاتالانی برای مسابقه پیش رو مقابل رایو وایکانو ملحق شده است.
طبق این گزارش، مسابقه پنجشنبه گذشته مقابل رئال سوسیداد، شبی کابوس‌وار برای باشگاه بارسلونای اسپانیا و مدیران، بازیکنان، کادر فنی و حتی کادر پزشکی تیم کاتالانی بود.
برخی از بازیکنان کلیدی آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون دچار مصدومیتی جزئی بودند و مجبور شدند زودتر زمین مسابقه را ترک کنند.
دکتر ریکارد پرونا که در ماه جنوری گذشته و به درخواست ژاوی هرناندز و تقریباً هم‌زمان با خود این سرمربی جوان به نیوکمپ و تیم کاتالانی بازگشته بود نیز در جریان این بازی برابر رئال سوسیداد دچار آسیب‌دیدگی شد.
این پزشک 57 ساله در حین درمان یکی از بازیکنان آسیب‌دیده تیم فوتبال بارسلونا دچار سانحه شد و پایش لغرید و روی زمین افتاد.
خبرنگار شبکه TV3 تلویزیون سراسری اسپانیا می‌گوید که پزشک تیم کاتالانی اکنون قرار است که تحت عمل جراحی آرنج قرار گیرد.
بر همین اساس، دکتر ریکارد پرونا برای چند روز از همراهی تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا در میادین مسابقات دور خواهد بود؛ بنابراین احتمال کمی وجود دارد که این پزشک بتواند در دیدار امشب کاتالان‌ها مقابل رایو وایکانو شرکت کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала