Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی در آستانه از دست دادن 5 بازیکن؛ رودیگر و کریستنسن راهی اسپانیا می‌شوند؟

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر باشگاه چلسی
باشگاه چلسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.04.2022
عضو شوید
در تابستان امسال قرار است که 5 بازیکن چلسی؛ تیم لندنی لیگ برتر انگلیس را ترک نمایند.
به گزارش اسپوتنیک؛ پس از آن‌که رومن آبراموویچ دست به فروش باشگاه چلسی زد، دولت بریتانیا تمام دارایی وی را تحریم کرد و طی این تصمیم چلسی نمی‌تواند بازیکنی را تمدید کند و یا بازیکن جدید بخرد که این شرایط، وضعیت چلسی سخت ساخته است.
در حالی‌که باشگاه امیدوار به معرفی صاحبان جدید در هفته‌های آینده است اما مالکان جدید ممکن است برای جلوگیری از خروج برخی از مهم‌ترین بازیکنان از این تیم و تقویت رقبای داخلی و قاره‌ای خود خیلی دیر وارد شوند.
در گزارش فعلی ما پنج مردی را معرفی می‌کنیم که قرار است در پایان فصل 2021-2021 استمفوردبریج را به صورت رایگان ترک کنند.
آنتونیو رودیگر
با توجه به مشکلات دفاعی اخیر چلسی بدون رودیگر، برای آبی‌ها غیرممکن است که اجازه دهند مدافع میانی شان تابستان امسال جدا شود اما احتمال جدایی وی بیشتر و بیشتر می‌شود.
قرارداد ملی پوش آلمانی در تابستان 2022 ختم می‌شود و باشگاه‌های رئال مادرید، بارسلونا، منچستریونایتد و بایرن مونیخ به او علاقمند هستند. این بازیکن 29 ساله اوایل سال جاری دو پیشنهاد از چلسی را رد کرد و با وجود تحریم‌های دولت انگلیس، باشگاه نمی‌تواند پیشنهاد دیگری به او بدهد.
چلسی امیدوار است در هفته‌های آینده تصاحب خود را تکمیل کند، اما The Athletic گزارش می‌دهد که هر پیشنهاد موفقی برای متقاعد کردن رودیگر به ماندن خیلی دیر خواهد بود.
چارلی موسوندا
یکی از آن بازیکنانی که سال‌ها در چلسی بوده، بدون این‌که به تیم اصلی راه پیدا کند، قرارداد موسوندا در تابستان امسال به پایان می‌رسد و گفته می‌شود ژوزه مورینیو مشتاق است او را به سری آ ببرد.
به گزارش Goalمورینیو می‌خواهد موسوندا را برای تیم رم به خدمت بگیرد اما آنها ممکن است برای امضای او با هلاس ورونا رقابت کنند.
آندریاس کریستنسن
انتقال کریستنسن به بارسلونا در پایان مارچ 2022 تایید شد که تقریباً نهایی شده است. خوان لاپورتا رئیس باشگاه تایید کرد که بارسا دو بازیکن را به خدمت گرفته، اما نام آنها را اعلام نکرد.
لاپورتا در گفتگو با ایستگاه رادیویی کاتالونیا Rac1گفت: "ما دو خرید را برای فصل بعد تکمیل کردیم. یکی هافبک و دیگری مدافع میانی است. اما من مجاز به ذکر نام آنها نیستم."
انتظار می‌رود که این زوج فرانک کیسه هافبک آث میلان و کریستنسن باشند.
دنی درینک واتر
برنده عنوان قهرمانی در لستر به سختی موفق شده مانند انگولو کانته شریک سابق‌اش در خط هافبک از موفقیت برخوردار شود.
درینک‌واتر که قراردادی 35 میلیون پوندی دارد، خود حرفه‌ی خود را در استمفورد بریج به عنوان "یک خرابه" توصیف کرده و در طول قرارداد پنج ساله‌اش فقط 23 بازی برای این باشگاه انجام داده است که 22 بازی در اولین فصل او انجام شد و در نهایت با پایان قراردادش در تابستان امسال، از فهرست آنها خارج خواهد شد. این هافبک تا حدودی به صورت قرضی در ردینگ در فصل 2021-2022 همه چیز را به مسیر خود بازگردانده و تصور می‌شود که او در تابستان به دنبال امضای قرارداد با آنها یا باشگاه دیگری در سطح چمپیونشیپ خواهد بود.
جیک کلارک سالتر
یک داستان آشنا: کلارک-سالتر بازیکن آکادمی چلسی است که بیشتر از حضور در باشگاه دوران کودکی خود به صورت قرضی جدا شده است.
این مدافع 24 ساله پس از حضور در بریستول روورز، ساندرلند، ویتسه و بیرمنگام سیتی؛ فصل 2021-2022 را در کاونتری سیتی سپری کرده است.
تصور می‌شود که او در ماه‌های آینده زمانی که قراردادش با چلسی به پایان می‌رسد به دنبال ساختن خانه دائمی‌ باشد. گزارش‌ها حاکی از آن است که کاونتری می‌خواهد او را نگه دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала