رسانه: وضعیت سلامت روانی 75 درصد امریکایی‌ها به نقطه بحرانی رسیده است

© Photo / Дмитрий ПаршинПрохожие на площади Таймс-сквер в Нью-Йорке
Прохожие на площади Таймс-сквер в Нью-Йорке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.04.2022
عضو شوید
گرگ گاتفلد مجری فاکس نیوز با استناد به نظرسنجی انجمن روانشناسی امریکا گفت که حدود 75 درصد از آمریکایی‌ها احساس می‌کنند تحت تأثیر یک سری بحران‌های بی‌پایان قرار گرفته‌اند.
به گزارش اسپوتنیک، کارشناسان دریافته‌اند که بیماری همه‌گیر کووید-19، مشکلات اقتصادی، بحران اوکراین و رویدادهای دیگر بر وضعیت سلامت روانی شهروندان امریکایی تاثیر گذاشته است.
گاتفلد گفت: حدود 87 درصد از شرکت‌کنندگان معتقدند که در دول سال گذشته، یک بحران جایگزین بحران دیگر می‌شود. متشکرم، جو بایدن، یا اوباما؟ یا اوباما-بایدن؟ یا میشل؟
"حدود 87 درصد از افراد مورد بررسی معتقدند که در دو سال گذشته، یک بحران به دنبال دیگری می آید. متشکرم، جو بایدن. یا اوباما؟ یا اوباما-بایدن؟ یا میشل؟"
مجری امریکایی به طعنه اشاره کرد که 27 درصد (شرکت کنندکان) آخر آنقدر عصبی بودند که نتوانستند پرسشنامه را تکمیل کنند.
این روزنامه‌نگار در پایان خاطرناشنان کرد: این بدان معناست که هر رهگذری در جاده می‌تواند عصبانی شود و به دیگران حمله کند.
پس از روسیه، این‌بار آلمان در تلاش برگزاری نشست بین‌الافغانی است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.04.2022
مرگ اقتصاد آلمان پیش بینی شد
کشورهای غربی در واکنش به عملیات ویژه روسیه برای غیرنظامی کردن اوکراین، اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه را آغاز کردند. اول از همه، محدودیت‌ها بر بخش بانکی و عرضه محصولات با فناوری پیشرفته تاثیر گذاشت. بسیاری از برندها از تعلیق فعالیت در روسیه خبر دادند. کرملین این اقدامات را یک جنگ اقتصادی خواند، اما به آمادگی برای چنین تحولی از رویدادها اشاره کرد.
فشار تحریم‌ ها بر مسکو اکنون به چالش‌های اقتصادی برای کشورهای غربی تبدیل و منجر به افزایش قیمت سوخت و مواد غذایی شده است. بنابراین، براساس گزارش وزارت کار امریکا تا پایان ماه مارچ، قیمت کالاهای مصرفی به میزان سالانه 8.5 درصد افزایش یافته است. این رقم در ماه فبروری 7.9 درصد بود. این افزایش قیمت‌ها بالاترین میزان از دسمبر 1981 بوده است. به گفته جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، افزایش قیمت ها در ایالات متحده ظاهراً تقصیر روسیه بوده است.
مخالفان بایدن و حزب دموکرات با اشاره به اینکه افزایش قیمت‌ها مدت ها قبل از عملیات ویژه در اوکراین آغاز شده ، از رئیس‌جمهور فعلی امریکا به خاطر این وضعیت انتقاد می‌کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала