Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش ستاره‌های پاریسی به انتقاد هواداران؛ نیمار: "سه سال دیگر اینجا هستم"

© AP Photo / Thibault CamusИгроки ПСЖ Неймар и Килиан Мбаппе в футболке с лицом Диего Марадоны во время тренировки в Париже, Франция
Игроки ПСЖ Неймар и Килиан Мбаппе в футболке с лицом Диего Марадоны во время тренировки в Париже, Франция - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.04.2022
عضو شوید
نیمار جونیور ستاره برزیلی پاریسن‌جرمن پس از قهرمانی تیم‌اش در لیگ به انتقاد از هواداران پرداخت اما برای آنها با ادعای ماندن در این تیم را شریک ساخت.
به گزارش اسپوتنیک؛ نیمار جونیور ستاره برزیلی پاریسن‌جرمن بعد از این‌که هواداران تیم‌اش در جریان بازی لیگ روز شنبه او را هو کردند، برای آنها پیامی را شریک ساخت. او به منتقدان‌اش گفت که به این زودی‌ باشگاه را ترک نمی‌کند.
هواداران که از عملکرد پی‌اس‌جی در لیگ قهرمانان راضی نبودند زیرا تیم شان با شکست برابر رئال مادرید از گردونه مسابقات حذف شدند. به همین دلیل آنها بازیکنان پی‌اس‌جی را در بازی‌ خانگی به سخره گرفتند و نیمار در این بین با برخی از شدیدترین حملات لفظی هواداران روبرو شد.
اما ستاره برزیلی به جای دوری از موضوع منفی رخ داده؛ مستقیماً به جو مخرب پارک دو پرنس واکنش نشان داد.

نیمار به ESPN آرجانتین گفت: "من هنوز با پاریسن‌جرمن قرارداد دارم. من سه سال دیگر اینجا هستم، بنابر این [هوو کردن] را متوقف کنید وگرنه به هوای بیشتری نیاز خواهید داشت."

بازیکنان پاریسن‌جرمن در نیمه اول نتوانستند گلی بزنند و به همین دلیل آنان در برخی مواقع توسط هواداران شدیدا انتقاد شدند. پس از بازی، هواداران با وجود برگزاری جشن قهرمانی، پارک دو پرنس را زودتر از موعد مقرر ترک کردند.
این فصل اولین باری بود که نیمار از سوی هواداران هو می شد.
وی پیش از این با انتشار عکس‌های خانوادگی در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داده بود.

از سویی هم مارکو وراتی هافبک ایتالیایی از استقبال هواداران راضی نبود و به کانال + گفت: "هوادارانی که جشن نگرفتند؟ این چیزی است که من نمی‌فهمم. فوتبال است، گاهی می‌بری و گاهی می‌بازی. ما مردم عادی هستیم، می‌توانیم داشته باشیم. اما عنوان دهم مهم است."

در همین حال کیلیان امباپه در این بین اظهار داشت: "ما در بین خود جشن گرفتیم. ما در اوایل فصل توانستیم خود را در مکانی امن قرار دهیم و نگران هیچ رقیبی نبودیم. بنابراین ما بسیار خوشحالیم. هیچ کس خوشحالی مرا خراب نمی‌کند. ما فداکاری‌های زیادی می‌کنیم و‌ می‌خواهیم نام خود را در تاریخ ثبت کنیم. همیشه شرایطی در یک فصل وجود دارد و این یکی از آنهاست. شخصا [واکنش هواداران] روی من تاثیری ندارد. من خیلی خوشحال بودم که بردم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала