یورش نیروهای جبهه ملی آزادگان بالای منزل فرمانده امنیه استالف طالبان

© @https://twitter.comپرچم طالبان
پرچم طالبان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.04.2022
عضو شوید
جبهه ملی آزادگان افغانستان از یورش چریکهای این جبهه بالای منزل فرمانده امنیه ولسوالی استالف گروه طالبان خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، جبهه ملی آزادگان افغانستان با نشر خبرنامه ای امروز نوشت: در نتیجه یک عملیات از پیش طرح شده نیروهای مبارز جبهه ملی آزادگان افغانستان، نزدیکای ساعت ۷ شام روز گذشته مورخ ۳ ثور ۱۴۰۱ بالای منزل قاری ذین الله فرمانده امنیه طالبان برای ولسوالی استالف ولایت کابل صورت گرفت.
بادغیس  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.04.2022
جبهه آزادگان: قاری زبیر و سه جنگجوی دیگر گروه طالبان را در بادغیس کشتیم
این جبه افزوده است، که در نتیجه پنج تن از نگهبانان وی کشته و دو تن دیگرشان زخمی شده و همه ای سلاح ها و تجهیزات آنان بدست سربازان جبهه ملی آزادگان افغانستان افتاده است.
در ادامه این خبرنامه آمده است، که قاری ذین الله یکی از فرماندهان گروه تروریستی طالبان است که علیه مردم ملی در ولسوالی استالف ولایت کابل ظلم و شکنجه های گوناگونی را روا داشته جوانان را بازداشت میکند و بعد از لت و کوب از آنان اخاذی می کند
و سربازان جبهه ملی آزادگان نیز پس از طرح ریزی یک برنامه دقیق شب گذشته عملیات خود را موفقانه انجام دادند که با سلاح و تجهیزات مکمل این گروه که از منزل وی بدست آورده بودند به سنگرهای اصلی خود برگشتند.
در پایان این خبرنامه این جبهه به طالبان هشدار داده و نوشته است، که سربازان جبهه ملی آزادگان افغانستان به همه ای افراد گروه تروریستی طالبان هشدار میدهند که اگر از ظلم و شکنجه و اخاذی دست برداشته و این مناطق را به مناطق امن مبدل نکنند این جبهه مناطق شان را به جهنم بالای افراد این گروه مبدل میکنند.
یادآوری می کنیم، که پیش از این نیز جبهه آزادگان چند یورش موفقانه بالای جنگجویان گروه طالبان انجام داده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала