یک افسر مجروح اوکراین توسط نیروهای هوابرد روسیه نجات داده‌ شد+ ویدیو

© Sputnik / Konstantin Mikhalchevskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Российские военнослужащие в колонне военной техники на шоссе возле границы с Украиной в Армянске
Российские военнослужащие в колонне военной техники на шоссе возле границы с Украиной в Армянске - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.04.2022
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه تصاویری از نجات یک افسر مجروح نیروهای مسلح اوکراین توسط نیروهای هوابرد را منتشر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، این وزارتخانه روز یکشنبه اعلام کرد که سربازان و داکتران نظامی روسیه جان یک افسر مجروح نیروهای اوکراینی را که در جریان عقب نشینی توسط آنها رها شده بود، نجات دادند.
وزارت دفاع روسیه می‌گوید: 20 اپریل، در نتیجه عملیات توسط یگان‌های نیروی هوابرد روسیه، یک افسر اوکراین به نام "ایگور اولنچوک"، با جراحت در اندام تحتانی راست خود پیدا شد. طوری که مشخص شد، افسر اوکراینی 16 اپریل مجروح شد و توسط همرزمانش رها شد.
اولنچوک دچار قانقاریای پا شد، او تحت عمل جراحی قرار گرفت که حدود 3.5 ساعت در میدان به طول انجامید.
به گفته خود این افسر اوکراینی، همه کسانی که در کنار او بودند از ارتش اوکراین فرار کردند، اگرچه او که مجروح شده بود، فریاد می زد و می خواست او را ببرند.
این اوکراینی می‌گوید: با تشکر فراوان از داکتران راستش مطمئن بودم که اذیت‌ ام می‌کنند، کتک می‌زنند. برخورد کادر طبی به طور غیرمنتظره خوب بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала