Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

با بارسلونای مورد انتظار فاصله داریم

© REUTERS / Kai Pfaffenbachژاوی هرناندز تشافي هيرنانديث مدرب نادي السد القطري
ژاوی هرناندز تشافي هيرنانديث مدرب نادي السد القطري - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.04.2022
عضو شوید
سرمربی بارسلونا تیمش را مستحق شکست در دیدار برابر رایو وایکانو نمی داند.
به گزارش اسپوتنیک، یکشنبه شب و در دیداری معوقه از لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا، بارسلونا که برای رسیدن به عنوان نایب قهرمانی تلاش می‌کند در ورزشگاه "نیوکمپ" میزبان وایه‌کانو بود و متحمل شکست ناباورانه یک بر صفر شد.
ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا پس از پایان این بازی در مورد این شکست گفت:
"از فرصت هایمان استفاده نکردیم. شرایط مشکلی داریم اما خودمان کار را برای خودمان مشکل کردیم. برخی بازیها مشکل می شوند و نمی توان با استرس بازی کرد. پس از شروع نیمه دوم وارد جریان بازی شدیم اما آنها پیش افتاده بودند."
سرمربی کاتالانی‌ها در ادامه گفت:
"بازی کندی بود و بارها قطع شد. فرصت را از دست دادیم و باید ادامه بدهیم. شرایط همیشه مشکل است. در ماه نوامبر در جدول نهم بودیم اما باشگاه دچار مشکلات اقتصادی و ورزشی است."
ژاوی در پایان اظهار داشت:

"از بازی کردن ترسی نداریم اما بازیها مشکل می شوند و فوتبال همین است. باید چند روز استراحت کنیم و بعد از آن آماده بازی با مایورکا می شود. پنج فینال پیش رو داریم."

سرمربی بارسلونا در پایان گفت:
«پنج بازی تا پایان فصل داریم و برای آنکه سهمیه لیگ قهرمانان را از دست ندهیم باید به پنج پیروزی دست یابیم. در ماه دسامبر تم نهم جدول بودیم و در حال حاضر دوم هستیم. شرایط بهتر از گذشته گویای پیشرفت تیم است ولی با بارسلونای مورد انتظار همگان فاصله داریم.»
بارسا با این شکست در امتیاز 63 و رتبه دوم باقی ماند. هم اکنون رئال مادرید با ۷۸ امتیاز و مقتدرانه در صدر جدول لالیگا ایستاده و برای قطعی کردن قهرمانی‌اش تنها به یک امتیاز دیگر نیاز دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала