Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زمان اعلام تصمیم نهایی "امباپه" در مورد آینده‌اش مشخص شد

© AFP 2023 / LLUIS GENEامباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.04.2022
عضو شوید
نشریه مارکا مدعی است که کلیان امباپه پس از پایان آخرین بازی فصل تصمیم نهایی‌اش در مورد آینده را همگانی خواهد کرد و تا آن زمان با آرامش کامل در خدمت پی‌اس‌جی خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد کلیان امباپه در پایان فصل با پاریسن‌جرمن به اتمام می‌رسد و این بازیکن تا حالا چندین پیشنهاد باشگاه پاریسی را رد کرده است.
ستاره فرانسوی مایل است تا به کارش در رئال مادرید ادامه دهد اما قهرمان لیگ فرانسه اصرار به تمدید قراداد با این بازیکن دارد و هنوز از تلاش دست نکشیده است.
بسیاری از کارشناسان نقل‌وانتقالات می‌گویند که کلیان به فکر تمدید با پاریسن‌جرمن نیست و به دنبال رویای کودکی‌اش که همانا بازی برای رئال مادرید است، خواهد رفت.
با این حال امباپه تا حالا در مورد آینده‌اش تصمیم نهایی نگرفته است و مشخص نیست که در پاریس خواهد ماند یا راهی مادرید خواهد شد.
خوزه فلیکس دیاز، خبرنگار مارکا اما مدعی است که امباپه بعد از 31 ثور یعنی بعد از بازی پایانی پی‌اس‌جی در لیگ فرانسه مقابل متز تصمیم نهایی خودش را اعلام خواهد کرد.
طبق این گزارش امباپه تا قبل از آن، با آرامش و سکوت رفتار خواهد کرد و نمی‌خواهد چیزی را اعلام کند.
این خبر در حالی منتشر می‌شود که کیلیان امباپه شنبۀ این هفته توانست لیگ فرانسه را ببرد که پنجمین جامش پس از قهرمانی در موناکو در سال 2017 بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала