پیرمرد 102 ساله شراب و بیسبال را دلیل عمر طولانی خود میداند

© Fotolia / OneinchpunchПара пожилых людей
Пара пожилых людей  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.04.2022
عضو شوید
ویلیام جوزف ترنر پیرمرد 102 ساله باشنده ایالات متحده، شراب و سپورت بیسبال را دلیل عمر طول مدت خود می داند.
به گزارش اسپوتنیک، ویلیام جوزف ترنر عشق خود به سپورت بیسبال را یگانه عامل مدت طولانی زندگی می کند. این سرباز سابق 102 ساله در جریان جنگ جهانی دوم علاقه به این ورزش پیدا کرد و چندین سال بازیکن عادی سافت بال آماتور بوده است. دومین دلیل برای طول عمر ترنر عشق او به شراب است.
Argentina's Lionel Messi celebrates scoring his side's third goal against Ecuador during a Copa America quarterfinal soccer match at the Olimpico stadium in Goiania, Brazil, Saturday, July 3, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.08.2021
ورزش
پیرمرد 100 ساله‌ای که تمام گل‌های لیونل مسی را یادداشت کرده است + ویدیو
این مرد در 23 اپریل سال 1920 در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا به دنیا آمد. در سال 1942 با دختری به نام دلورس ازدواج کرد، اما جنگ بلافاصله جوان را از هم جدا کرد. ترنر به بریتانیا رفت و در آنجا به مدت سه سال در خدمت بمب افکن های متفقین بود که به آلمان حمله کردند.
پس از بازگشت به ایالات متحده، ترنر و دلورس والدین سه فرزند شدند. "خانواده برای آنها همه چیز بود. مادرش در جوانی زندگی سختی داشت و پدر در دوران رکود بزرگ کلان شد، اما با نگاه کردن به آنها هرگز آن را نشان نمی داد."
پیش از این، یک نیوزیلندی تولد 102 سالگی خود را جشن گرفت و همچنین دلیل غیرمنتظره ای برای طول عمر خود ذکر کرد. والاس کیون شرلی معتقد است که سال ها به لطف نوشیدنی شراب مورد علاقه خود زندگی کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала