Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی: حریف بسیار قدرتمندی در پیش داریم، همه چیز در برنابئو مشخص می‌شود

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Бавария"
کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون     Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.04.2022
عضو شوید
سرمربی رئال مادرید، در نشست خبری قبل از تقابل با منچسترسیتی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به صعود تیمش به فینال این رقابت‌ها تأکید کرد و اظهار داشت که همه چیز در برنابئو مشخص خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید فردا شب در ورزشگاه اتحاد مهمان منچسترسیتی در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا است و کار دشواری در پیش دارد.
با این حال کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، به صعود تیمش به فینال این رقابت‌ها تأکید دارد و می‌گوید که فشار روی هر دو تیم مساویانه است.
فشار روی سیتی در لیگ انگلیس؟
آنچلوتی:" سخت است که بتوان گفت که این فشار به سودشان است یا به ضررشان اما بازیکنان شان عادت دارند. بازیکنان شان عادت دارند که هر روز ریکاروی کنند و مشکلی وجود ندارد. فکر نمی‌کنم که این مسئله برای ما یک برتری باشد."
ریسک بازگشت به رئال مادرید؟
کارلو:" به رئال مادرید برگشتم چون به یک مربی نیاز داشتند. برای من انگیزه بزرگی بود که برگردم اما این تصمیم من نبود. رئال مادرید به من اعتماد داشت و من لذت می برم."
مثل اتلتیکو مقابل رئال دفاع می کنید؟
سرمربی رئال:" تیمی که دفاعی بازی می‌کند، باید منسجم باشد، در غیر این صورت به مشکل خواهد خورد. فردا بخش دفاعی بخش مهمی از بازی است. در لحظاتی از بازی ممکن است سیتی توپ را داشته باشد و نمی‌توانی فقط به آنها نگاه کنی. وقتی صاحب توپ می‌شوید باید از کیفیت تان استفاده کنید. رازهای زیادی وجود ندارد."
پیروزی مقابل بایرن گواردیولا با نتیجه چهار بر صفر؟
کارلتو:" خاطره خوشی از آن بازی داریم. فردا داستان دیگری است. امیدوارم که به خوبی از این آزمون خارج شویم".
تاریخچه رئال در چمپیونزلیگ، مسئولیت مضاعف ایجاد می کند؟
آنچلوتی:" تاریخچه رئال مادرید در این تورنمنت خیلی مهم است. تاریخچه به بازیکنان کمک می‌کند تا وزن و جایگاه پیراهن و باشگاه در این تورنمنت را بدانند. این یک مسئولیت مثبت است. فشار روی دو تیم مشابه است. برای رئال حضور در نیمه نهایی یک موفقیت نیست. حضور در فینال یک موفقیت است. هدف ما همین است چرا که حضور در رئال انگیزه مضاعف ایجاد می کند."
در شروع فصل خیلی ها ناکامی رئال در اروپا را قطعی می دانستند؟
سرمربی رئال:" یادم است که چه چیزهایی گفته می‌شد. این نظر مطبوعات و افکار عمومی بود. دو تیم در نیمه نهایی هستند که کسی فکر نمی‌کرد که در این جا باشند، یکی ویارئال و دیگری ما. پی‌اس‌جی و سیتی نیز مدعی دانسته می‌شدند."
نبود واکر و استونز باعث می شود که هجومی بازی کنید؟
کارلو:" نتیجه کار فردا تعیین نمی‌شود. تردید دارم که از سه مهاجم استفاده کنم یا دو تا. باید با بررسی شرایط رودریگو و کاماوینگا تصمیم بگیرم. تردید این جاست."
قطعی شدن لالیگا؟
آنچلوتی:" در مورد شنبه فکر نمی‌کنیم. لالیگا خیلی نزدیک‌تر شده است. می‌توانیم در استادیوم خود قهرمان شویم. خوشحالیم که می توانیم یک ماه زودتر قهرمان شویم. از سویی برای بازی فردا خوشحال و امیدوار هستیم. در چنین بازی‌هایی است که بازیکنان می‌توانند بازی کنند. برای من حضور در این بازی آسان است. نیاز نیست که با بازیکنان صحبت کنم. زمان مناسبی برای ارزیابی فصل نیست اما امسال کار خوبی داشتیم."
کاسمیرو و آلابا؟
کارلتو:" مندی خوب است. تردیدهایی در مورد الابا و کاسمیرو داریم. تمرین امروز تعیین کننده است."
باتجریه‌ترین مربی نیمه نهایی هستی؟
سرمربی رئال:" باید خوب بازی کنیم. تغییر قوانین باعث می شود که قرعه نزدیک‌تر باشد. در چنین بازی‌هایی احساسات نقش دارند چرا که به پایان مهم‌ترین تورنمنت دنیا نزدیک هستیم و مقابل یک تیم قدرتمند بازی می‌کنیم. عادت داریم چرا که در این چمپیونزلیگ بازی‌های مشکل‌تری مقابل تیم‌های مدعی‌تر داریم. می جنگیم و به جنگیدن ادامه می دهیم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала