Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اخراج پوچتینو تنها یک روز پس از قهرمانی؟ + ویدیو

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو پوچتینو
مائوریسیو پوچتینو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.04.2022
عضو شوید
احتمال می‌رود که تنها چندین ساعت پس از قهرمانی پاریسن‌جرمن در لیگ 1 فرانسه؛ مائوریسیو پوچتینو را اخراج کند.
به گزارش اسپوتنیک؛ براساس گزارش‌هایی از فرانسه، پاریسن‌جرمن کمتر از 24 ساعت پس از قهرمانی این تیم در لیگ یک فرانسه، تصمیم گرفته تا مائوریسیو پوچتینو سرمربی‌اش را از وظیفه برکنار کند.
پاین تیم علی‌رغم قهرمانی در لیگ، اما نتوانست با بازیکنان نامدارش در لیگ قهرمانان بدرخشد و توسط رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی حذف شد.
سرمربی سابق تاتنهام در رقابت برای تبدیل شدن به سرمربی بعدی منچستریونایتد بود اما شیاطین سرخ تایید کردند که اریک تن هاگ در تابستان جانشین رالف رانگنیک خواهد شد.
به نقل از "له پاریسین" سرمربی آژاکس پوچتینو را در وضعیت نامشخصی قرار داده، زیرا او قرار است در تابستان امسال مربی آزاد شود، زیرا پاریسن‌جرمن اکنون در حال مذاکره درباره شرایط جدایی او است.
این گزارش حاکی از آن است که پوچتینو دیگر نمی‌خواهد با غول فرانسوی ادامه دهد، در حالی‌که باشگاه نیز نمی‌خواهد مربی آرجانتینی سرمربی آنها در آینده باشد.
ادعا می‌شود که پاریسی‌ها برای اخراج پوچتینو و کادر مربیگری‌اش که یک سال از قراردادشان باقی مانده، باید مبلغی معادل 12.6 میلیون پوند بپردازد.
پوچتینو پس از جذب فوق ستاره لیونل مسی از بارسلونا در تابستان، فشار زیادی بر بازیکنان‌اش برای ارائه در لیگ قهرمانان اروپا دری اضافه کرد اما او نتوانست با آنها در مرحله یک هشتم نهایی به رئال مادرید به لطف مسترکلاس کریم بنزما تحویل دهد. این روزنامه فرانسوی همچنین مدعی شد که آنتونیو کونته سرمربی تاتنهام حاضر است با قراردادی دو ساله به پاریس برود.
این مربی ایتالیایی توانسته است بخت تیم شمال لندنی را کمی بهبود ببخشد، آنها را برای رسیدن به چهار تیم برتر صعود کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала