روسیه نئونازی هایی را که قصد کشتن ولادیمیر سولوویوف را داشتند، بازداشت کرد

© Sputnik / Vladimir Fedorenko /  مراجعه به بانک تصاویر Владимир Соловьев
Владимир Соловьев - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.04.2022
عضو شوید
سرویس امنیت فدرال روسیه (FSB)، نئونازی ها را به دلیل آماده سازی قتل روزنامه نگار سولوویف، به دستور سرویس امنیتی اوکراین را داشتند، بازداشت کرد.
به گزارش گزارش به اشاره به سرویس امنیت فدرال روسیه (FSB)، نیروهای امنیتی موفق شدند نئونازی هایی را که در حال آماده سازی قتل روزنامه نگار ولادیمیر سولوویوف بودند، بازداشت کنند.
سرویس امنیت فدرال روسیه (FSB)، و کمیته تحقیقات فدرال روسیه، گروهی از اعضای سازمان تروریستی نئونازی، "National Socialism/White Power" گروه ممنوعه در روسیه از شهروندان روسی که به دستور سرویس امنیتی اوکراین که قتل "ولادیمیر سولوویف روزنامه‌نگار معروف." برنامه‌ریزی می‌کردند، بازداشت کرد.
در بازرسی ها مواد منفجره دست ساز، هشت کوکتل مولوتف، شش قبضه تپانچه ماکاروف، یک تفنگ شکاری اره شده، یک نارنجک RGD-5، بیش از هزار گلوله انواع مهمات، مواد مخدر، گذرنامه های جعلی اوکراینی با عکس های گروه را کشف و ضبط کردند.
ویدیوی لحظه هدف قرار گرفتن مقر ابوبکر البغدادی منتشر شد  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.10.2019
ویدیوی لحظه هدف قرار گرفتن مقر ابوبکر البغدادی منتشر شد
سرویس امنیت فدرال روسیه خاطرنشان کرد: "اعضای گروه در مورد آماده سازی قتل سولوویوف اعتراف کردند و پس از آن قصد داشتند در خارج از کشور مخفی شوند."
کمیته تحقیق برای این اشخاص پرونده جنایی را باز گشوده است.
پیش از این ولادیمیر پوتین در خصوص جلوگیری از سوء قصد به یک روزنامه نگار سرشناس روسی خبر داده بود.
وی در عین حال تاکید کرد که این حمله به دستور کی‌یف آماده شده بود. رئیس جمهور همچنین خاطرنشان کرد که کرملین متولیان نازی های اوکراین را از سرویس های غربی، در درجه اول سیا، که توصیه هایی مانند قتل روزنامه نگاران را ارائه می دهند، به نام می شناسد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала