Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره آرجنتینی آژاکس در رادار بارسلونا + عکس

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.04.2022
عضو شوید
بارسلونا در نظر دارد تا ستاره آرجنتینی آژاکس را جذب کند.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه "موندو دپورتیوو" ادعا می‌کند که بارسلونا در حال بررسی ارائه پیشنهادی تابستانی برای جذب لیساندرو مارتینز، ستاره آژاکس است.
تیم نیوکمپ امیدوار است روی یک مدافع میانی جدید سرمایه‌گذاری کند و تحت تاثیر این مدافع آرجنتینی قرار گرفته است.
گفته می شود که یکی از نزدیکان لیساندرو اخیرا به بارسلونا سفر کرده است و جستجو ها را برای پیدا کردن خانه برای این بازیکن آغاز کرده است.
لیساندرو در پست دفاع میانی سمت چپ بازی می کند که با توجه به جدایی احتمالی دو چپ پا (اومتیتی و لنگله) حضور وی در تیم ژاوی خیلی مهم خواهد بود.
مدافع اژاکس در صورت لزوم می تواند در پست دفاع چپ نیز بازی کند که با توجه به بالا رفتن سن آلبا، این گزینه هم مناسب است. لیساندرو از نظر چندپسته بودن و سبک بازیش با خاویر ماسکرانو مقایسه می شود.
البته بعید است که آژاکس به سادگی حاضر به جدایی این مدافع 175 سانتی متری شود. بارسلونا برای خط دفاعی خرید رایگان کریستنسن دانمارکی را قطعی کرده است و البته شرایط جذب آزپیلیکوئتا، رودیگر و مزراوی را هم دنبال می کنند.
این بازیکن با باشگاهش قرارداد دارد و بارسا باید مبلغ انتقال را بپذیرد اما آژاکس قرار نیست قیمت عجیبی به بارسا بدهد و از طرفی حاضر است که یک بازیکن جوان را هم وارد معامله کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала