Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش پوچتینو سوت‌های اعتتراضی هواداران علیه مسی

© AFP 2023 / Franck Fife Лионель Месси покидает поле после беседы с главным тренером ПСЖ Маурисио Почеттино во время матча в Париже
Лионель Месси покидает поле после беседы с главным тренером ПСЖ Маурисио Почеттино во время матча в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.04.2022
عضو شوید
سرمربی آرجنتینی پاری‌سن‌جرمن، سوت زدن علیه مسی را غیرقابل درک می‌داند.
به گزارش اسپوتنیک، پی‌اس‌جی شنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لیگ فرانسه به مصاف لانس رفت و مقابل این تیم به تساوی 1-1 رضایت داد.
یاران لیونل مسی برای کسب عنوان قهرمانی تنها به همین یک امتیاز نیاز داشتند و به این ترتیب با وجود این که نتوانستند از سد تیم حریف عبور کنند اما قهرمانی‌شان در رقابت‌های لیگ فرانسه را مسجل کردند.
قهرمانی پاری‌سن‌جرمن نیز نتوانسته خشم هواداران این تیم را کاهش دهد. خشم و ناراحتی زمانی که توپ به پای لیونل مسی و نیمار می‌رسید، بیشتر از هر بازیکن دیگری بود.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرجنتینی پاری‌سن‌‌‌جرمن که خودش به واسطه‌ی نتایج نه چندان عالی در آستانه اخراج از این باشگاه قرار دارد، در مصاحبۀ در خصوص سوت‌های اعتراضی علیه لیونل مسی واکنش نشان داد:
"سوت زدن علیه مسی باورنکردنی است. این یکی از چیزهایی است که پذیرش آن بسیار سخت است. از نظر من سوت زدن علیه مسی، موضوعی غیرقابل درک محسوب می‌شود."
سرمربی آرجنیتنی پاریسی‌ها در ادامه گفت:
"تصور کردن چنین شرایطی خیلی سخت است. مسی بازیکنی بسیار بزرگ است و به فوتبال عظمت می‌بخشد. او همچنان در دنیای فوتبال خواهد درخشید."
با این حال به نظر می‌رسد که حتی این جام قهرمانی هم نتوانسته التیامی بر خشم و ناراحتی هواداران در چند هفته اخیر باشد و آنها همچنان بار دیگر در بازی شب گذشته هم با حضور در پارک دو پرنس نارضایتی خود را از شرایط موجود ابراز کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала