Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زمان آخرین بازی "کیه‌لینی" با تیم ملی ایتالیا مشخص شد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر کیه لینی
کیه لینی  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2022
عضو شوید
جورجیو کیلینی در بازی با آرجنتین آخرین بازی ملی خود را برای ایتالیا انجام خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، جورجو کیه لینی، مدافع و کاپیتان تیم ملی ایتالیا در پیروزی 2-1 یوونتوس مقابل ساسولو به عنوان یار ذخیره به میدان رفت.
قرارداد کاپیتان یوونتوس در پایان فصل به پایان می رسد و او هنوز تصمیم نگرفته برای آینده اش چه خواهد کرد؛ اما قطعاً بازی بعدی‌اش برای تیم ملی ایتالیا آخرین بازی وی در رده ملی خواهد بود.
کیه‌لینی که ماه آگوست سال جاری 38 ساله می‌شود، تا پایان فصل آینده با یوونتوس قرارداد دارد اما مصدومیت‌های گاه و بیگاهی که در این فصل گریبانش را گرفت ممکن است او را مجاب به بازنشستگی کند.
او در خصوص خداحافظی با تیم ملی ایتالیا گفت:
"اگر حالم خوب باشد، اول جون برابر آرژانتین در ومبلی بازی خواهم کرد. دوست دارم در چنین بازی خداحافظی کنم. این دیدار آخرین بازی من در تیم ملی خواهد بود."
کیه لینی در ادامه در خصوص ادامه حضورش در یونتوس گفت:
"اجازه دهید اول تکلیف جدول و فینال کوپا ایتالیا مشخص شود و سپس با خانواده و یووه صحبت می‌کنم تا به نتیجه برسیم که چه تصمیمی برای همه بهتر است. این کاری است که تابستان گذشته هم انجام دادم."
کیلینی 37 ساله اولین بازی خود را در تیم ملی ایتالیا در سال 2004 انجام داد. به عنوان بخشی از تیم ایتالیا، این مدافع قهرمان یورو 2020 شد که در تابستان 2021 برگزار شد و همچنین فینالیست یورو 2021 نیز شده است.
او همچنین با تیم المپیک ایتالیا مدال برنز بازی‌های 2004 آتن را به دست آورد. این بازیکن از سال 2005 برای یوونتوس ایتالیا بازی می کند که در آن 9 بار قهرمان ایتالیا، پنج بار قهرمان جام حذفی این کشور شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала