Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سفر معنادار "هالند" به فرانسه

© REUTERS / WOLFGANG RATTAY Borussia Dortmund PSJ oyunu
 Borussia Dortmund PSJ oyunu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2022
عضو شوید
ارلینگ هالند ستاره درخشان بروسیا دورتموند، پس از بازی برابر بایرن مونیخ، راهی شهر موناکوی فرانسه شده تا با مینو رایولا مدیر برنامه‌هایش در مورد آینده صحبت کند.
به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند ستاره درخشان بروسیا دورتموند مورد توجه بسیاری از باشگاه مطرح اروپا قرار دارد اما رئال مادرید و منچسترسیتی پیشتاز از رقبأ اند و شانس بیشتری برای به خدمت گرفتن این بازیکن نروژی دارند.
اخیراً رسانه‌های انگلیسی مدعی بودند که وی با سیتی به توافق نهایی دست یافته و این باشگاه قرار است با حقوق هفتگی 500 هزار پوند ستاره نروژی را به خدمت بگیرد.
با این حال امروز نشریه اسپورت از سفر هالند به فرانسه خبر داد و مدعی شد که وی پس از شکست دورتموند برابر بایرن مونیخ، سریع به موناکو سفر کرده و با مینو رایولا مدیر برنامه‌های خود در مورد آینده صحبت داشته است.
برخی رسانه‌های فرانسوی با تایید سفر هالند به این کشور، مدعی شدند که وی برای بررسی شرایط انتقالش به پاریسن‌جرمن، به موناکو سفر کرده و جزئیات مفصلی در این مورد از رایولا گرفته است.
رسانه‌های انگلیسی اما مدعی اند که هالند تصمیم نهایی خود را به رایولا گفته است و بزودی توسط مدیر برنامه‌های این بازیکن همگانی خواهد شد.
با توجه به گمانه زنی‌های رسانه‌ها هنوز مقصد بعدی ستاره نروژی مشخص نیست اما این موضوع نهایی است که وی فصل بعدی در دورتموند توپ نخواهد زد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала